آغاز رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز 1401 در فارس


آغاز رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز 1401 در فارس

طی مراسمی و با حضور مسئولان ارشد استان فارس و دستگاه‌های متولی، رزمایش انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 این استان با هدف ارتقاء ایمنی ترددها، آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس سه‌شنبه ۲۴ اسفند در این رزمایش، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: خدمت به مردم و ایجاد آسایش و آرامش فرمان مولا امام زمان (عج) است.

سردار رهام‌بخش حبیبی همچنین با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی افزود: انسان عاقل برای سفر مبدا و مقصد را مشخص و مسیر را براساس عقل برنامه ریزی می‌کند. گاهی مردم فقط مبدا و مقصد را در نظر می‌گیرند و به مسیر اهمیت نمی‌دهند و همین موضوع گاهی سبب ایجاد حوادثی می‌شود.

او همچنین با اشاره به شعار “دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است”، عنوان کرد: این رزمایش به نیابت به تمام نیروهای خدمات رسان برگزار شده تا طول مسیر و مقصد را برای مردم امن کنیم.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به وجود بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه در استان فارس، عنوان کرد: بیش از ۲۰ پاسگاه و ۱۴ پایگاه جاده‌ای و ۲۰۰ گشت برای نوروز پیش رو برنامه ریزی شده است.

رنشان کرد: شهرداری شیراز امکانات مورد نیاز از جمله خودرو را در اختیار نیروی انتظامی قرار داده تا بتوان با گشت‌های نامحسوس از بروز حوادث جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راه شمال فارس نیز این رزمایش را برگزاری نظم در عبور و مرور خواند و گفت: بعد از دو سال شاهد افزایش مسافران نوروزی به شیراز هستیم.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی شاهد حوادث کمتری در سطح استان فارس باشیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سالن‌های ورزشی شهرداری شیراز برای کم‌توانان جسمی‌حرکتی مناسب‌سازی شد