سریال زیرخاکی 3: ساعت پخش داستان و بازیگران زیرخاکی3


سریال زیرخاکی 3: ساعت پخش  داستان و بازیگران زیرخاکی3

سریال زیرخاکی 3 ، زمان پخش زیرخاکی 3 ، بازیگران سریال زیرخاکی 3 و خلاصه داستان زیرخاکی 3 را در دلگرم بخوانید.

سریال زیرخاکی 3 کی پخش می شود ؟

سریال زیرخاکی 3 برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

سریال زیرخاکی 3: ساعت پخش  داستان و بازیگران زیرخاکی3

فصل دوم «زیرخاکی» با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیرو‌های بعثی در جبهه به پایان رسید.

برخی بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، رایان سرلک و ستاره پسیانی.

داستان سریال زیرخاکی 3

سریال زیر خاکی با روایت داستان زندگی فردی به نام «فریبرز باغ‌بیشه» شروع شد. او بسیار بلند پرواز بود و تلاش مداومش برای رسیدن به گنج باعث شد تا درگیر سیاست و ماجراهای مبارزاتی شود. زندگی فریبرز باغ ‌یشه به همراه همسرش پریچهر و فرزندش کاوه، یکی از نقاط قوت فیلمنامه فصل اول زیرخاکی بود.

این روند داستانی جذاب در فصل دوم زیرخاکی ادامه پیدا کرد. تا اینکه فریبرز باغ‌بیشه همراه با یک چمدان عتیقه تصمیم به خروج از کشور گرفت. این تصمیم او منجر به اتفاقات مهیج و دردسرهای زیادی شد. حال در خلاصه داستان سریال زیرخاکی 3 از طرف عوامل آن عنوان شده که فریبرز باغ‌بیشه اسیر خواهد شد. در انتهای قسمت آخر فصل دوم سریال زیرخاکی مشاهده کردید که فریبرز شخصیت اصلی سریال زیرخاکی به همراه ناصری (با بازی هومن برق‌نورد) توسط نیروهای بعثی محاصره شدند. این محاصره بعثی‌ها با اسیر شدن آن دو نفر در سریال زیر خاکی فصل سوم همراه خواهد بود. حال باید منظر بمانیم و ببینیم فریبرز باغ‌بیشه چگونه خود را از این مهلکه سخت نجات می‌دهد.

زمان پخش سریال زیرخاکی 3

فصل سه سریال زیرخاکی محصول سیمافیلم برای پخش در روزهای نوروز 1401 از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است.

ساعت پخش زیرخاکی 3 از همین طریق اعلام می شود.

سریال زیرخاکی 3: ساعت پخش  داستان و بازیگران زیرخاکی3

بازیگران زیرخاکی 3

فصل سه سریال زیرخاکی همچون دو فصل قبلی خود با پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به عنوان بازیگران اصلی کلید خورده است. براساس آخرین اخباری که از سریال زیرخاکی 3 منتشر شده تا کنون پیام احمدی‌نیا اولین بازیگر جدید این سریال است که به زودی جلوی دوربین می‌رود. در ادامه مروری بر بیوگرافی «پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی» و «پیام احمدی‌نیا» خواهیم داشت.

پیش تولید سریال زیرخاکی فصل سوم در آذر ماه 1400 بعد از اتمام بازنویسی فیلمنامه شروع شد. پس از گذراندن مراحل پیش تولید اکنون از دی ماه 1400 تصویربرداری این سریال در یکی از محله‌های قدیمی تهران آغاز خواهد شد. با پیوستن یک بازیگر جدید به گروه بازیگران سریال زیر خاکی 3 ادامه فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس انجام می‌شود. با انتشار اولین عکس ها از سریال زیرخاکی 3 توسط گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور خانم، خبر آغاز فیلمبرداری این سریال در محله‌های قدیمی تهران قوت بیشتری گرفت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان