ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعال شد


ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از فعال شدن ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان با 10 کمیته فعالیت خود را از روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفندماه خبر داد.

علیرضا جیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از روز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به‌مدت ۲۰ روز به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

جیلان تصریح کرد: کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت اداره‌کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ‌ ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه + عکس