فروش دستگاه چاپ بنر و فلکسی و قطعات دستگاه چاپ


فروش دستگاه چاپ بنر و فلکسی و قطعات دستگاه چاپ

شرکت بین المللی پارس تجارت آراد مهر، در زمینه واردات خرید و فروش دستگاهای چاپ بنر و فلکسی و قطعات یدکی دستگاه بنر ( انواع هد، انواع مختلف برد و مادربرد، فیلتر و سابتانک، چشمی، نوار انکودر، فیبر نوری، دمپر DX5-7، پمپ جوهر و…) از بهترین برند ها با گارانتی تعویض فعالیت دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام رنگ اول، دستگاه های چاپ بنر و فلکسی از اجراء و قطعات گوناگونی تشکیل شده اند.

فروش دستگاه چاپ بنر و فلکسی و قطعات یدکی دستگاه بنر

طول عمر قطعات و کارکرد درست و دقیق دستگاه بسته به میزان استفاده، برند تولید کننده و نحوه نگهداری آن ممکن است متفاوت باشد.

بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در کارکرد بهینه و بدون اشکال دستگاه های چاپ، کیفیت قطعات و کارائی آن است.

برای اینکه یک چاپ عالی و بدون نقص داشته باشیم و همچنین اگر به سلامت دستگاه چاپ اهمیت می دهیم، باید از قطعاتی مرغوب و با کیفیت استفاده کنیم.

کیفیت عالی دستگاه چاپ بنر و قطعات دستگاه چاپ

شرکت بین المللی پارس تجارت آراد مهر (رنگ اول) توانسته درزمینه واردات مدیا و ملزومات چاپ دیجیتال لارج فرمت و دستگاه های چاپ عریض با کیفیت بالا که توسط تکنیسین های ماهر این شرکت تست و مورد تایید قرار گرفته است که مشتریان شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهر را به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان این حوضه از صنعت چاپ به دیگر همکاران معرفی نمایند.

گارانتی ماشین های وارداتی توسط این شرکت بین المللی خیال چاپخانه داران را راحت کرده است که این ضمانت به دلیل اصل بودن دستگاه و قطعات دستگاه می باشد.

این شرکت با سالها تجربه در زمینه واردات تخصصی و فروش بنر و انواع ملزومات چاپ دیجیتال با بهره مندی از دانش و تجربه متخصصین این حوزه توانسته بخش وسیعی از نیازمندی های بازار چاپ کشور را پوشش دهد.

کارشناسان ما مشتاقانه پذیرای شما عزیزان به جهت مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم در این حوزه هستند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات محصولات، قیمت، پروسه ارسال و… می توانید از طریق زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

تماس مستقیم با واحد مشاوره و فروش: ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۵۳- ۰۲۱۴۴۰۲۵۲۵۴

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد