استاندار سمنان: در تمام سطوح به مسافران نوروزی خدمات مطلوب ارایه شود


استاندار سمنان: در تمام سطوح به مسافران نوروزی خدمات مطلوب ارایه شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: فرمانداران با به کارگیری تمام ظرفیت و امکانات، برای ارائه خدمت رسانی مطلوب به مسافران آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۱ استان سمنان با حضور مسافران و زائران امام رضا (ع) مواجه است و باید بهترین خدمات به این افراد ارائه شود.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از اهم موارد و اولویت ها در سال ۱۴۰۱ است که فرمانداران باید طی بازدید های میدانی روند پیشرفت امور را به صورت مستمر گزارش دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی لازم است تا در خصوص جذب اعتبارات از سهمیه ملی اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهند و فرمانداران نیز بر این امر نظارت داشته باشند.

وی افزود: توسعه متوزان در استان سمنان به صورت جدی مورد توجه است که فرمانداران نیز باید در این راستا گام برداشته و تلاش ویژه داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: در بحث نهضت ملی مسکن در استان سمنان زمین تامین شد و فرمانداران ضرورت دارد تا در راستای تسریع در امور در شهرستان ها اهتمام ورزند.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: کارگروه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی تشکیل شد و مصوبات به صورت مستمر در حال رصد است که فرمانداران نیز باید در این خصوص و برطرف شدن دغدغه ها و تامین مطالبات مردم اقدامات را در دستور کار قرار دهند.

ارزیابی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان پس از نوروز

استاندار سمنان شامگاه چهارشنبه نیز در جلسه هماهنگی خدمات‌ که در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، افزود: بعد از ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان به واسطه نوع خدمات ارایه شده به مسافران و زایران و اقدامات صورت گرفته ارزیابی خواهند شد.

وی بیان کرد: در نوروز ۱۴۰۱ و پس از ۲ سال همه گیری ویروس کرونا، با افزایش چشمگیر مسافران مواجه خواهیم بود که در همین زمینه تمامی امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان باید به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران و زایران نوروزی آماده باشد.

هاشمی ادامه داد: تلفات جاده ای در ایام نوروز یکی از موارد بسیار جدی و حایز اهمیت است که ضرورت دارد در این خصوص اقدامات لازم‌ در دستور کار قرار گیرد تا شاهد جان باختن مسافران در این ایام نباشیم.

استاندار سمنان گفت: روستاهای هدف گردشگری و سایر روستاهای استان که از اماکن تاریخی و گردشگری برخوردار هستند به منظور اشتغال زایی، ارتقای اقتصاد روستایی و افزایش ماندگاری مسافر، به معرفی روستا در مسیر دید مسافران بپردازند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احیای واحدهای راکد و بیش از 60 درصد پیشرفت از اهداف طرح آمایش صنعت است