برنامه‌های ویژه شبکه پنج سیما به مناسبت جشن نیمه شعبان


برنامه‌های ویژه شبکه پنج سیما به مناسبت جشن نیمه شعبان

شبکه پنج سیما، پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اسفند، با ویژه برنامه‌هایی همچون «بهار جان»، «عطر عاشقی» و...، جشن نیمه شعبان را گرامی می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه پنج سیما به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج)، ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

ویژه برنامه «بهار جان» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری و با اجرای مصطفی امامی، روز جمعه ۲۷ اسفند، از ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج می‌رود. این ویژه برنامه، با حضور جمعی از هنرمندان پخش می‌شود. عیدانه «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین آخرین قسمت برنامه «نوروز در راه است» با موضوع نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) روی آنتن خواهد رفت. این برنامه همچون شب‌های گذشته مهمان‌های مختلفی دارد و فضای عیدانه‌ای را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

گروه معارف شبکه پنج هم با سه برنامه «جشن بزرگ میلاد» (میلاد در میلاد)، پخش مراسم احیای نیمه شعبان و «عطر عاشقی» با مخاطبان همراه می‌شود.

ویژه برنامه «جشن بزرگ میلاد» به تهیه‌کنندگی ساسان گلستانه و کارگردانی رضا مهرانفر، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از برج میلاد در شب‌های پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ اسفند پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه در شب نیمه شعبان پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹ با اجرای سیدمرتضی حسینی و بهمن هاشمی روی آنتن می‌رود. در این برنامه چهره‌های مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی حضور خواهند داشت. خوانندگان مطرح کشور نیز در برنامه حاضر می‌شوند و به همراه گروه ارکستر، به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند.

ویژه برنامه عیدانه «جشن بزرگ میلاد» جمعه شب نیز از ساعت ۲۰:۲۰ پخش می‌شود. این ویژه برنامه با بخش‌های مختلفی چون حضور کمدین‌های تلویزیون و خواننده‌ها، دعوت از کارشناس مذهبی، اجرای سرود و ... روی آنتن خواهد رفت.

ویژه برنامه «قرار» مراسم احیای شب نیمه شعبان را به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی پخش می‌کند. این مراسم هم‌زمان با شب میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) به تهیه‌کنندگی سیدمحمد صفدری بعد از خبر ۲۴ با شب زنده‌داران نیمه شعبان همراه خواهد شد.

پخش دعای کمیل،‌ مدیحه‌سرایی با نوای محمدرضا غلامرضا زاده، سخنرانی حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری و پخش مناجات شعبانیه از جمله برنامه‌هایی است که مخاطبان شبکه پنج می‌توانند در مراسم احیای نیمه شعبان ببینند.

برنامه زنده «عطر عاشقی» ویژه نیمه شعبان روز جمعه ۲۷ اسفند به صورت مستقیم از مسجد مقدس جمکران روی آنتن می‌رود. «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته ساعت ۱۷:۲۵ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدناصر سجادی و اجرای سیدرضا نواب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

۵۷۵۷

کد خبر 331910

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج