بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!


بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!

معرفی بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ این لیست براساس نمرات LMDB هستند. فیلم هایی همچون دزدان دریایی کارائیب تا ادوارد دست‌قیچی.

جانی دپ (John Christopher “Johnny” Depp II) از جمله بازیگرانی است که در دل بسیاری از مردم جا داشته و طرفداران زیادی دارد. دپ در عرصه‌های مختلف سینما فعالیت کرده و تاکنون علاوه‌بر بازیگری، تهیه‌کنندگی، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی برخی فیلم‌ها را برعهده گرفته است. جانی کریستوفر در تاریخ 9 ژوئن 1963 در کنتاکی امریکا به دنیا آمد. او یکی از موفق‌ترین و پول‌سازترین بازیگران جهان است. در این مقاله قصد داریم فیلم های جانی دپ را از بهترین به بدترین رتبه‌بندی کنیم.

بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!

پروفسور (2018) The Professor:

این فیلم کمدی درباره فردی است که بعد از این‌که متوجه می‌شود بیماری سختی دارد و قرار است بمیرد، زندگی را با بی‌حوصلگی به‌سر می‌برد. وین رابرتز این فیلم را کارگردانی کرده است و دنی هاستون، زوئی دویچ و رزماری دیوت دیگر بازیگران این فیلم هستند.

از جهنم (2001) From Hell:

فیلم از جهنم به کارگردانی آلبرت و آلن هیوز ساخته شده است. در این فیلم ترسناک-جنایی، بازیگرانی چون هدر گراهام، ایان هولم، ترنس هاروی و جیمز گرین نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان فیلم درباره کارآگاهی است که قصد دارد معمای قاتل سریالی را حل کند. مقتولین زنان بدکاره‌ای هستند که پس از کشته شدن، برخی از اعضای داخلی بدنشان توسط قاتل درآورده می‌شود و بدنشان رها می‌شود. این فیلم از رمانی به نام جک قاتل که روایت‌گر داستانی واقعی است، اقتباس شده است.

بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!

ادوارد دست‌قیچی (1990) Edward Scissor hands:

یکی دیگر از فیلم های جانی دپ ادوارد دست‌قیچی نام دارد. این فیلم به کارگردانی تیم برتون در ژانر عاشقانه و فانتزی ساخته شده است. دنیس دی نووی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.این فیلم داستان شخصیتی تخیلی و شبه‌انسان به نام ادوارد را روایت می‌کند که به جای دستانش، قیچی دارد! خانواده‌ای ادوارد را در اطراف قصرش پیدا می‌کنند و او عاشق دختر آن‌ها یعنی کیم با بازی ویونا رایدر می‌شود. ایده اصلی این فیلم از تخیلات دوران کودکی برتون گرفت شده است.

میناماتا (انگلیسی: Minamata) یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی اندرو لویتاس است. اولین نمایش فیلم در ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ در Berlin International Film Festival انجام شد. این فیلم نظرات مختلفی از منتقدان دریافت کرد.

بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!

جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (2016) Fantastic Beasts and Where to Find Them:

این فیلم فانتزی و ماجراجویانه از اثر معروف جی.کی.رولینگ اقتباس شده است. این فیلم به گونه‌ای اسپین‌آف مجموعه محبوب هری پاتر محسوب می‌شود. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر و ران پرلمن می‌شوند.این فیلم نامزد دو جایزه اسکار شد و توانست اسکار بهترین طراحی لباس را برنده شود. این فیلم در گیشه بسیار موفق عمل کرد. داستان فیلم درباره نیت، فردی است که می‌خواهد کتابی درباره موجودات شگفت‌انگیز بنویسد.

بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!

دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده (2006) Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest:

یکی از بهترین فیلم های جانی دپ دزدان دریایی کارائیب؛ نفرین مروارید سیاه است. این فیلم که در ژانر فانتزی ساخته شده، از داستانی به همین نام که خالق آن والت دیزنی است، الهام گرفته شده است. کارگردان این فیلم گور وربینسکی و تهیه‌کننده آن جری بروکهایمر است.این فیلم داستان کاپیتان جک اسپارو را روایت می‌کند که قصد دارد با کمک فردی دیگر، کشتی غارت‌شده‌اش و دختر فرماندار -الیزابت- را که دزدیده شده‌اند از دست ناخدا باربوسا و خدمه نفرین‌شده‌اش پس بگیرد.

بنی و جون (1993) Benny Joon:

یکی از فیلم های کمدی جانی دپ «بنی و جون» نام دارد. این فیلم داستان دو آدم عجیب را روایت می‌کند که پس از آشنایی، عاشق هم می‌شوند. کارگردان این فیلم جرمیا اس چچینگ نام دارد و بری برمن و لسلی مک‌نیل تهیه‌کنندگی فیلم را انجام داده‌اند. شهرت این فیلم بیشتر به علت حرکات طنز جانی دپ و آهنگ معروف I’m gonna be از گروه The Proclaimers است.

بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!

عشاء ربانی سیاه (2015) Black Mass:

فیلم Black Mass به کارگردانی اسکات کوپر یکی دیگر از فیلم های جانی دپ است. این فیلم درام و جنایی را مارک مالوک و جز باتروث نوشته‌اند و در نوشتن آن از زندگی واقعی جنایتکار بزرگ بوستون یعنی جیمز بالجر الهام گرفته‌اند. بازیگران دیگر این فیلم داکوتا جانسون، سینا میلر، کوین بیکن و بندیکت کامبربچ هستند.در این فیلم FBI به تبهکار بزرگ بوستون یعنی بالجر پیشنهاد همکاری می‌دهد تا بتوانند با کمک هم در برابر مافیای ایتالیا پیروز شوند. این همکاری در جهت اشتباهی حرکت می‌کند و باعث قدرتمندتر شدن بالجر می‌شود.

دشمنان ملت (2009) Public Enemies:

دشمنان ملت یکی دیگر از فیلم های جانی دپ بود که در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مایکل مان ساخته شده است. مان داستان این فیلم را از کتابی به نویسندگی برایان بیورو الهام گرفته که درباره جنایتکاری به نام جان دیلینگر است. تمامی شخصیت‌های فیلم واقعی هستند. دیلینگر فردی است که توانسته در یک سال مبلغ بسیار زیادی را از بانک‌ها سرقت کند.

بهترین فیلم های بازیگر معروف جانی دپ!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز