استاندار: خروج مرغ کشتاری از ایلام ممنوع است


استاندار: خروج مرغ کشتاری از ایلام ممنوع است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته و در صورت مشاهده برخورد کنند و بر خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان هم نظارت صورت گیرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیاز روز پنجشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: تیم بازرسی ادارات باید در بازار حضور داشته و تا پایان تعطیلات گشت ها فعال و کشیک دستگاه ها نیز برقرار باشد.

وی افزود: مایحتاج مردم در شب عید تأمین شده و برای تنظیم بازار ارزاق دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد و میوه دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در اختیار مردم قرار گیرد.

بهرام نیا همچنین از توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید خبر و ادامه داد: تلاش اعضای کارگروه تنظیم بازار برای ارائه ارزاق با قیمت مناسب به مردم جای تقدیر دارد و در این زمینه استمرار فعالیت ها تا ماه رمضان خواهد بود.

وی یکی از نیازهای اساسی استان را صنعت بسته بندی دانست و یادآور شد: این حلقه مفقوده در استان دیده می شود و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سال آتی نسبت به رفع آن اقدام و واحدهایی را در این خصوص فعال کنیم.

استاندار ایلام گفت: تیم اقتصادی استانداری هم فعال و به صورت روزانه فعالیت های بازار را رصد می کند ، باید بحث قیمت کالاهای اساسی از طریق صدا و سیما و رسانه های رسمی استان برای مردم اطلاع رسانی شود و در صورت بروز تخلف حتما پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی افزود: کشتارگاه ها در ایام نوروز فقط یک روز مجوز تعطیلی دارند و نیروی انتظامی با کارگروه تنظیم بازار در زمان توزیع میوه شب عید و دیگر اقلام همکاری کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی صنعت برق: برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از 100 برابر ن...