فیلم| آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان


فیلم| آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان

ویدیویی تحت عنوان آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. آیا انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان واقعی است؟

فیلم| آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان

به گزارش راهبرد معاصر، هر سال آمار مصدومین و کشتگان در شب چهارشنبه سوری زیاد می‌شود و اخباری از خرابی‌های این شب در فضای مجازی منتشر می‌شود. انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان نیز جزو همین اخبار است. اما با توجه به بررسی‌ها متوجه می‌شویم که این ویدیو جعلی بوده و ویدیو اصلی مربوط به آتش سوزی مغازه ترقه فروشی روسیه می‌شود.

طبق گفته رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، خوشبختانه چنین حادثه‌ای در شهر کرمان رخ نداده است و اینآتش سوزی مغازه ترقه فروشی روسیه مربوط به یک کارخانه ترقه‌سازی در کشور روسیه است که به‌عنوان انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است.

با توچه به گفته‌های رضا میرزایی، می‌توانیم از جعلی بودن این ویدیو اطمینان حاصل کنیم. خوشبختانه ویدیوی آتش سوزی در کرمان جعلی بوده است، اما همچنان شب چهارشنبه سوری حوادث زیادی را به همراه داشته است. پس بهتر است تا در شب چهارشنبه سوری احتیاط بیشتری به خرج داده و از حوادث غیرقابل برگشت جلوگیری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا