قیافه داغون کایلی جنر بعد زایمان+ عکس


کایلی جنر سلبریتی مشهور که به تازگی برای بار دوم مادر شده است، با انتشار تصاویری بعد از زایمانش به دلیل تغییرات زیاد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

چهره ضعیف و بی حال کایلی جنر بعد زایمان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، کایلی جنر، با انتشار استوری متفاوتی در اینستاگرامش، از سختی های پس از زایمان گفت و به قول معروف سعی کرد به خانم های تازه مادر شده برای مراقبت از خودشان، انگیزه بدهد اما وضعیت ظاهری او و تغییرات واضح چهره ی خانم سلبریتی که تصویرش را در اینجا مشاهده می کنید، باعث شد تا مخاطبان با این ویدئو جور دیگری روبرو شوند. بسیاری از رسانه ها او با چهره و قیافه داغون توصیف کرده اند.

تغییر چهره ی مشهود کایلی جنر و ضعف نشسته در ظاهر او به خوبی در تصاویر پیداست و همین باعث شده تا برخی از دنبال کنندگان صفحه شخصی او در فضای مجازی، به این مورد اشاره کنند و حتی باجنبه طنز به این مسئله بپردازند.


قیافه داغون کایلی جنر بعد زایمان+ عکس

کایلی جنر در این ویدئو پس از اشاره به سخت بودن این دوران و دشواری های پس از زایمان، از خانم هایی که تازه مادر شده اند می خواهد که مراقب خود باشند و برای بازگشت به شرایط ایده آل قبلی خود را تحت فشار قرار ندهند.

برخی از کاربران معتقد بودند که چهره ی ضعیف و خسته ی او نه تنها انگیزه بخش نیست بلکه هر مخاطبی را دچار ضعف و بی حالی می کند پس بهتر بود ابتدا حال و روزش بهتر میشد بعد برای انگیزه بخشی به دیگران، استوری منتشر میکرد.

منبع: نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !