معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!


معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

در این مقاله به معرفی بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی می‌پردازیم. اگر به دنبال انتخاب بهترین سریال عاشقانه هستید، مسیر درست را انتخاب کرده‌اید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان در مقاله‌ بهترین سریال های کره ای ، در نوشتار جدید به معرفی بهترین سریال های عاشقانه دبیرستانی خواهیم پرداخت. سریال های کره ای با طرح دوران مدرسه و دبیرستان، جذابیت بسیاری دارند. هنگام تماشای بهترین‌های آن‌ها، با توجه به لیستی که برای شما فراهم شده است، به آن دوران رفته و خیال آن روزها را خواهید کرد.

سریال آلارم عشق را نه تنها می‌توان بهترین سریال کره ای دبیرستانی حساب کرد، بلکه جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. کارگردان این سریال قبلا دو سریال معروف و پیشنهادی مبارزه در راهم و مرد خوب را کارگردانی کرده است و این اثر او نیز توانست بین کیدرامایی‌ها محبوب شده و فصل دوم آن نیز ساخته شود.

داستان این جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای که امسال فصل دوم آن نیز از نتفلیکس پخش شد، درباره یک مثلث عشقی دو دوست صمیمی با یک دختر است که یکی از پسرها تلاش می‌کند تا بفهمد آیا علاقه دوستش واقعی است یا خیر.

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

زیبای حقیقی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای دانست و کارگردان آن قبلا سریال های دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است. به علاوه، از ستارگان این سریال می‌توان به چا اون وو اشاره کرد. داستان این سریال درباره‌ی یک دختر دبیرستانی 18 ساله به نام Im Jukyung است که نسبت به همه چیز دید مثبتی دارد به جز چهره خود.

وی از اینکه در مکانی بدون آرایش دیده شود، می‌ترسد و به همین خاطر، به یک میکاپر عالی تبدیل شده است و همه او را به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس می‌شناسند. اما در این میان‌، یکی از خوشگل‌ترین پسران کلاس (با بازی چا اون وو) که خیلی از دخترها او را دوست دارند، او را بدون آرایش دیده است. این دو در کنار هم داستان این برترین سریال کره ای دبیرستانی را رقم می‌زنند و اگر شما به این ژانر علاقه‌مند هستید، زیبای حقیقی را از دست ندهید.

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

سریال فوق برنامه یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی دُنگ هی کیم و پارک جو هیون، جونگ دابین و نام یو سون است که به قلم جین هان سائه و به کارگردانی کیم جین مین(Kim Jin Min) ساخته شده است . سریال فوق برنامه در 29 اوریل در نتفلیکس(Netflix) در کره جنوبی پخش شد.

اوه جیسو دانش آموز دبیرستانی تنها،آرام و ممتاز کلاس است؛از آنجایی که جدا از پدر و مادر خود زندگی می کند و خانواده اش توان پرداختن هزینه های او را ندارند از این رو او برای رسیدن به رویاهای خود از طریق یک تجارت غیرقانونی هزینه های خود را پرداخت و پس انداز می کند. اما بگیوری دانش آموز اجتماعی است که از دید اوه جیسو باعث تمام اتفاقاتی که میفتد می شود!

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

به طرفداران سریال‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم این بهترین سریال کره ای دبیرستانی را از دست ندهند! داستان این سریال روایت‌گر دانش آموزی 17 ساله است که در خانواده ثروتمندی زندگی می‌کند. به علاوه، وی از یک بیماری قلبی دائم العمر رنج می‌برد و به زودی می‌میرد. او که می‌داند نامزد رسمی‌اش به وی علاقه‌ای ندارد، سعی می‌کند به دنبال عشق واقعی برود.

اما در این میان متوجه می‌شود که او و تمام اطرفیانش شخصیت‌های یک کتاب کمیک هستند و اتفاقاتی که رخ می‌دهد توسط یک نویسنده نوشته می‌شود. این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است و می‌توان آن را تا حدودی شبیه به سریال دبلیو دانست.

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

دوباره هجده سالگی (کره‌ای: 18 어게인; لاتین‌نویسی اصلاح‌شده: 18 Eogein) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که بر اساس فیلم ۲۰۰۹ دوباره ۱۷ توسط جیسون فیلاردی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده‌است.

جونگ دا جونگ (کیم‌ها نول) چندین سال است که با هونگ ده یونگ (یون سانگ هیون) ازدواج کرده‌است و دو فرزند ۱۸ ساله دارند، اگرچه که مدت زیادی از ازدواجشان می‌گذرد و جونگ دا جونگ، با قلبی گرم برای زندگی اش تلاش می‌کند اما بحث و دعواهای میان خود و همسرش تمامی ندارد، طاقت جونگ دا جونگ وقتی تمام می‌شود که هونگ ده یونگ از کارش اخراج و پلیس به دنبال او میوفتد، پس دادخواست طلاق می‌دهد تا از او جدا شود، از طرفی هونگ ده یونگ که خود را یک فرد میانسال ناامید می‌بیند و از کارهای خود پشیمان است، طی اتفاقی ورق برمیگردد و به یکباره جسم خود را در کالبد ۱۸ سالگی اش (لی دو هیون) می‌بیند درحالی که روحش همچنان سن فعلی اش را دارد تا اینکه…

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

وارثان از دیگر سریال‌های کره‌ای قدیمی است که همچنان دیدن آن برای افراد خسته‌کننده نیست. هرچند داستان پسر پولدار و دختر فقیر و همینطور مخالفت خانواده‌ها برای ازدواج در دنیای کیدراما تبدیل به یک کلیشه شده است، اما وارثان با داشتن بازیگرانی همچون لی مین هو، پارک شین هه و کیم وو بین همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است.

داستان این سریال درباره پسر دوم خانواده ثروتمند کیم است که خارج از کشور درس می‌خواند تا اینکه اتفاقاتی می‌افتد و او تصمیم می‌گیرد به کره برگردد. سر انجام او در دوراهی عشق و وظایف خانوادگی قرار می‌گیرد و باید از بین این دو یکی را انتخاب کند.

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!

مدرسه ۲۰۱۵:

خلاصه داستان : Go Eun-byul و Lee Eun-bi دوقلوهای یکسانی هستند، که بعد از اینکه یکی به سن ۵ سالگی رسید از هم جدا شدند. یون‌بی در خانه عشق زندگی می‌کند، یک یتیم خانه در Tongyeong، استان گیونگسانگ جنوبی. جایی که ساکنان جوان‌تر به عنوان یک چهره مادر به او نگاه می‌کنند.

معرفی سریال های کره ای با ژانر مدرسه ای!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟