پیام تبریک نوروزی ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران


یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت فرمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و آراء و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم. هنگامهء شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل...

پیام تبریک نوروزی ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران
"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال "
خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت فرمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و آراء و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم. هنگامهء شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت، به نوآوری و نوسازی در کار خود بپردازیم. بهار این ودیعهء الهی، می آید با کوله باری از سرسبزی و طراوت، که ایرانیان از دیرباز این رویش و شکوفایی را با نام نوروز گرامی می دارند. نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی و در حقیقت عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است. دین مبین اسلام نیز جلوه هایی از معرفت دینی را در آن به یادگار گذاشته است و آنان که سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل دهند و ضمیر وجود را از هرگونه گناه و نافرمانی پاک و پیراسته نگاه دارند، نوروزی دل انگیز و سرسبزتر خواهند داشت. در این بهار نیز همانند سال‌های قبل، تنها احساس دلخوشی و تسلایمان از جای خالی شهدای مان در کنار سفره هفت سین، صلابت و غرور توفیقات به دست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله‌های افتخار است.ضمن تبریک عید سعید نوروز به همه همکاران خدوم بویژه همکارانی که اخیرا به کسوت بازنشستگی نایل آمدند، از زحمات ارزشمند شما قدردانی کرده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقیت و ایامی نیک و پر بار را برای کارکنان عزیز و تمامی همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده های گرانقدرشان بویژه یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معزز شهدا مسئلت دارم. یاد و خاطره همکاران و عزیزانی که در سال 1400 از جمع خانواده بزرگ مخابرات بار سفر بستند و به دیار باقی شتافتند را نیز گرامی می داریم و علو درجات برای درگذشتگان و صبر جزیل و طول و عمر با عزت برای بازماندگان مسئلت می کنیم.
امید آنکه در سال پیش رو، در سایه وحدت و همدلی و تکیه بر تجارب کارکنان متعهد و متخصص، در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حضرت صاحب الامر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری، سال 1401، با انسجام کاری و هم فکری بیشتر، سالی پر از برکت و موفقیت برای همگان باشد و "یا محول الحول و الاحوال" در ضمیر ما به نیکویی تحقق یابد.
آمین یا رب العالمین
سید علی ملک جعفریان
مدیر مخابرات منطقه تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان