سردار آزمون و مهدی طارمی طلسم شده اند؟


در اتفاقی عجیب، در بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی هم خبری از زوج دوست داشتنی سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی نخواهد بود. نوشته سردار آزمون و مهدی طارمی طلسم شده اند؟...

سردار آزمون و مهدی طارمی طلسم شده اند؟

یک طلسم عجیب ؛ باز هم خبری از زوج سردار آزمون و مهدی طارمی نیست
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 | 13:40
سردار آزمون و مهدی طارمی طلسم شده اند؟

در اتفاقی عجیب، در بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی هم خبری از زوج دوست داشتنی سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مثبت شدن تست کرونای مهاجم ایرانی پورتو باعث شد که او امکان سفر به کره جنوبی را از دست بدهد و نتواند در این بازی حیثیتی و حساس ایرا به میدان برود.

این اتفاق باعث شده تا باز هم هواداران تیم ملی از دیدن مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار یکدیگر محروم باشند.

آخرین باری که این دو نفر کنار یکدیگر در تیم ملی بازی کردند به دیدار رفت مقابل کره جنوبی برمی‌گردد که ۲۰ مهر سال گذشته برگزار شد و با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بعد از آن بازی، سوتفاهم ایجاد شده بین طارمی و اسکوچیچ باعث شد که مهاجم پورتو در دو بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه غایب باشد.

طارمی برای دو بازی مقابل عراق و امارات به اردوی تیم ملی اضافه شد منتهی این بار مثبت شدن تست کرونای سردار آزمون باعث شد که او نتواند خودش را به تهران برساند تا طارمی بدون زوج همیشگی‌اش در خط حمله بازی کند و این بار هم در سئول، باید دید چه کسی زوج آزمون در خط حمله خواهد بود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید



عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها