مبارزه با جرائم خشن در اولویت کار پلیس آگاهی است


مبارزه با جرائم خشن در اولویت کار پلیس آگاهی است

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور مبارزه با جرائم خشن و برخورد قاطعانه با پدیده سرقت را از مهمترین اولویت های این پلیس در سال جدید عنوان کرد.

سردار "محمد قنبری" در قرارگاه نوروزی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه از همه توان و ظرفیت خود برای تحقق این مهم استفاده و مجدانه با مجرمان و خلافکاران مقابله کرده است.

وی ادامه داد: امروز ایجاد امنیت پایدار یکی از مهمترین مطالبات مردم است که خدمتگذاران مردم در پلیس آگاهی همواره تلاش کرده اند به آن جامه عمل پوشانده و اجازه ندهند مجرمان باعث ناامنی شوند.

قنبری با بیان اینکه مبارزه با جرائم خشن و عوامل نگران کننده مانند سرقت همواره در دستور کار پلیس آگاهی بوده، گفت: کاراگاهان امسال نیز این اولویت را با جدیت بیشتری دنبال خواهند کرد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کشور یادآور شد: نه تنها کارکنان این پلیس، بلکه همه ماموران انتظامی مجاهدانه تلاش می کنند تا ضمن حفظ و ارتقاء امنیت، شرایط برای مجرمان و اشرار ناامن‌تر از قبل شود.

وی گفت: بدون شک امروز ایثارگری و فداکاری های کارکنان انتظامی کل کشور به عنوان یک الگو در دستگاه های اجرایی مطرح است، چرا که پلیس بارها امتحان خود را در سخت ترین شرایط به خوبی پس داده است.

قنبری در ادامه با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس در کشور، کرمانشاه را یکی از استان های موفق در این زمینه معرفی کرد و گفت: با تلاش کارکنان انتظامی شاهد امنیت مطلوبی در این استان هستیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور، یادآور شد: انتظامی کرمانشاه در زمینه تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت آنها نیز موفق عمل کرده که این موضوع می تواند الگویی برای دیگر استان ها باشد.

وی گفت: کرمانشاه به واسطه حضور فرماندهان و مدیرانی شایسته در راس مجموعه انتظامی و همچنان کارکنانی منضبط و کارآزموده به یکی از استان های امن کشور تبدیل شده که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درخواست حماس از جامعه جهانی