خصوصیات هوآوی Mate X3 فاش شد


خصوصیات هوآوی Mate X3 فاش شد

براساس گزارش‌ها، گوشی جدید هوآوی دارای گواهینامه TENAA است.

اوایل این ماه گزارش شد که هوآوی در حال کار بر روی گوشی تاشو میت X۳ است. امروز، برخی از محققان تکنولوژی مشخصات کلیدی این گوشی را لو دادند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛ به گفته‌ مشاور دیجیتال چت استیشن، هواوی میت ایکس ۳ دارای صفحه نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا است؛ و به تراشه Kirin ۹۰۰۰، ۴G، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و جدیدترین سیستم عامل HongMeng (HarmonyOS) نسخه ۲.۰.۱ مجهز خواهد شد.

اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه Huawei Mate X۳ به اشتراک گذاشته نشده، اما محقان تکنولوژی ادعا کردند گوشی جدید هوآوی دارای تاییدیه از مقامات TENAA چین است.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که Huawei PAL-AL۰۰ که یک دستگاه ۴G LTE است، پوشش گوشی تاشو Mate X۳ را می‌شکند. متأسفانه، لیست TENAA PAL-AL۰۰ هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد. ظاهر صرف این دستگاه در TENAA نشانه خوبی است که راه اندازی آن ممکن است دور نباشد.

خصوصیات هوآوی Mate X3 فاش شد

سال گذشته، هواوی، میت X۲، ۴G را در ژوئن معرفی کرد و در ماه جولای برای خرید در دسترس قرار گرفت. از این رو، احتمالا Mate X۳، ۴G ممکن است در همان زمان در سال جاری رسمی شود. برای یادآوری، میت X۲ با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی ۹۰ هرتزی OLED، صفحه نمایش ۸ اینچی OLED ۹۰ هرتزی تاشو، تراشه Kirin ۹۰۰۰، دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴.۵۰ ارائه شد.

بیشتر بخوانید

گوشی‌های هواوی به زودی می‌توانند از ۵G پشتیبانی کنند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سایت‌های 5G کشور از مرز 1800 عبور کرد