دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا حمایت کنند


دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا حمایت کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان حمایت دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان را الزامی خواند و گفت: حمایت این مجموعه‌ها برای رشد و ورود کسب و کار های نوپا ضروری است.

احمد شانیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه‌ها و مجموعه پارک علم و فناوری با تسریع در روند اجرایی کردن ایده های خلاقانه و نوآورانه علاوه بر تولید و اشتغال زایی، تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی جامعه را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: توجه ویژه در بکار گیری دانش و فناوری‌های برتر در تولید، خدمات و ارتباط قوی حوزه صنعت و دانشگاه منجر به تحقق تولید اشتغال آفرین با ارزش افزوده بالا خواهد شد.

شانیان خاطرنشان ‌کرد: تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران، شرکت‌های دانش بنیان، اصناف، تشکل‌های بخش خصوصی و انجمن های مرتبط با صنعت، معدن، تولید و تجارت با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با همدلی و همیاری برای تحقق شعار سال تلاش خواهند کرد و در راستای اعتلای بیشتر استان قدم خواهیم برداشت.

رئیس سازمان صمت تاکید کرد: برای پیشرفت و توسعه‌ پایدار استان همدان با دستان فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت تلاش خواهیم کرد و امیدواریم آینده ای روشن برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین فراهم کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه شعار تولید در چند سال گذشته محور امور قرار گرفته ، یادآور شد: تاکید و توجه مقام معظم رهبری به مقوله تولید و حمایت ویژه از کسب و کار های دانش محور با رویکرد حل مشکلات اقتصادی بوده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی نیز برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده شود.

شانیان گفت: از شعار سال باید حمایت عملی داشته باشیم و به عنوان راهبرد اساسی برای برون رفت از مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت و کاهش نرخ بیکاری توجه داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام