کشف بیش از 2 هزار پاکت تنباکو قاچاق توسط پلیس در قشم


کشف بیش از 2 هزار پاکت تنباکو قاچاق توسط پلیس در قشم

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف 2 هزار و 710 پاکت تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مجتبی راست خدیو» اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاق کالاهای دخانی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم با اقدامات اطلاعاتی و فنی از وجود مقادیری کالای دخانی قاچاق در سطح حوزه استحفاظی باخبر و بلافاصله پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی توضیح داد: ماموران با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و هنگام گشت زنی در محدوده روستای کووه ای به یک دستگاه خودرو فاقد پلاک در حال جابجایی کالای قاچاق داخل یک دستگاه اتوبوس مشکوک و طی یک عملیات منسجم در بازرسی از این دو دستگاه خودرو، تعداد ۲ هزار و ۷۱۰ پاکت تنباکو قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم ارزش کالاهای دخانی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد