ستاره ملی پوش استقلال : دوست دارم با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شویم


ستاره ملی پوش استقلال : دوست دارم با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شویم

امیرحسین حسین زاده وینگر جوان استقلال می گوید که علاقه مند است تیم ملی ایران در جام جهانی با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شود. نوشته ستاره ملی پوش استقلال : دوست دارم با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شویم...

ستاره ملی پوش استقلال : دوست دارم با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شویم

امیرحسین حسین زاده : طرفدار تیم ملی برزیل و در اروپا هوادار انگلیس هستم
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 | 15:40
ستاره ملی پوش استقلال : دوست دارم با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شویم

امیرحسین حسین زاده وینگر جوان استقلال می گوید که علاقه مند است تیم ملی ایران در جام جهانی با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین حسین زاده وینگر جوان استقلال می گوید که علاقه مند است تیم ملی ایران در جام جهانی با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شود.

به گزارش پارس فوتبال، امیرحسین حسین زاده وینگر جوان تیم ملی که در دیدار برابر کره جنوبی نخستین بازی ملی خود را انجام داد از علاقه اش به فدریکو کیه زا وینگر تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس می گوید. حسین زاده همچنین در گفتگو با برنامه نوروز فوتبالی اعلام کرد که دوست دارد تیم ملی ایران در جام جهانی با برزیل، انگلیس و مصر همگروه شود.

حسین زاده در ابتدا و درباره اینکه آیا فکرش را می کرد به این سرعت به تیم ملی دعوت شود، گفت:

من قبلا هم گفته بودم این مسئله برای من یک چیز دور از دسترس و دور از انتظار نیست. من همیشه تلاشم را کرده ام و پله پله جلو رفته ام و همه را به خدا سپرده ام. اگر قرار است اتفاقی هم رخ بدهد، از خدا خواسته ام به من کمک کند ولی از این بابت خیلی خوشحالم. چیزی برای من دور از دسترس نبوده است.

وی درباره حسش درخصوص اولین بازی ملی گفت:

خیلی حس خوبی بود. حالا درست است که اولین بازی ملی من به شکست تیم منجر شد ولی برای خودم تجربه خوبی بود و خوشحال شدم که این اتفاق برایم رخ داد. تمام بازیکنان، کادرفنی و آقای اسکوچیچ بابت این مسئله به من تبریک گفتند. خود من نیز خیلی خوشحال بودم ولی دوست داشتم که بازی های ملی من با پیروزی شروع شود. حالا اشکالی ندارد ان شالله در بازی های بعدی جبران خواهد شد.

او درباره قراردادش با استقلال و اینکه فصل آینده را در این تیم می ماند یا خیر، پاسخ داد:

من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و فعلا تمام تمرکزم روی فصل کنونی است که برای قهرمانی می جنگیم. فعلا برای فصل بعد تصمیمی نگرفته ام و پیشنهادی هم دریافت نکرده ام.

وینگر تیم ملی درباره دیدار برابر کره جنوبی نیز گفت:

همه اعضای تیم یکدل شده بودیم که بازی با کره جنوبی را برنده شویم و فقط برای پیروزی وارد زمین شده بودیم ولی متأسفانه اینگونه نشد. در بازی با لبنان نیز برای برد وارد زمین می شویم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. هنوز چیزی مشخص نیست که چه کسی بازی می کند ولی کادرفنی بهترین تصمیم را برای این دیدار خواهند گرفت.

وی درباره اینکه در پست او بهترین بازیکن دنیا چه کسی است و کدام بازیکن را الگوی خود قرار داده است، گفت:

من به بازی فدریکو کیه زا علاقه مندم. متأسفانه قسمت نشد که ایتالیا در جام جهانی باشد و او را ببینم. ولی فکر می کنم در پست پشت مهاجم، دی بروینه یکی از بهترین بازیکنان دنیا باشد.

حسین زاده درخصوص حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی پاسخ داد:

من روز گذشته آقا کریم را در تمرین تیم ملی دیدم و با ایشان سلام و علیک کردم. این نخستین برخورد من با آقا کریم بود. هنوز خیلی با هم ارتباط نگرفتیم. با ایشان همشهری هستیم و اگر به جلو پیش برویم، رابطه بهتر می‌شود. فعلا ارتباط خاصی با ایشان نگرفته ام.

او درباره وضعیتش در استقلال نیز خاطرنشان کرد:

ابتدا خدا را شکر می کنم که این مسئله نصیب من شده که تاکنون یکی از مهره های تأثیرگذار تیم باشم. اینکه من تاکنون بازی کرده ام یا خارج از ترکیب بوده ام، تصمیم کادرفنی بوده است. هر جایی که به این نتیجه برسم نمی توانم به استقلال کمک کنم، قطعا روی نیمکت می نشینم تا سایر بازیکنان بازی کنند. ولی کادرفنی صلاح دیده من بازی کنم و هر چیزی که داشته ام را درون زمین گذاشته ام.

وینگر استقلال و تیم ملی درباره اینکه علاقه دارد ایران در جام جهانی با کدام تیم همگروه شود، پاسخ داد:

واقعیت این است دقیق نمی دانم چه تیمی را بگویم. من طرفدار تیم ملی برزیل و در اروپا هوادار انگلیس هستم. دوست دارم با این دو تیم و تیم ملی مصر در جام جهانی همگروه شویم.

وی درخصوص شهرآورد تهران و دیدار مقابل پرسپولیس نیز اضافه کرد:

خیلی دوست داشتیم بازی را برنده شویم و گام خیلی بزرگی برای قهرمانی برداریم ولی این اتفاق رخ نداد. اما از این بابت که بازی کردم، خیلی خوشحال بودم. دوست داشتم در امر گلزنی یا پاس گل به تیمم کمک کنم ولی قسمت نشد. امیدوارم در بازی بعد این روند را ادامه دهم.

حسین زاده درباره حضور هواداران در دربی تهران نیز اضافه کرد:

احساس کردم جو برای من سنگین بود. اولین بار بود که این میزان از تماشاگران را می دیدم. ولی خب رفته رفته همه چیز عادی شد و قطعا در ادامه با حضور تماشاگر وفق پیدا می کنم و حضور آنها خیلی خوب خواهد بود. از بابت اینکه تماشاگران توانستند وارد استادیوم شوند خیلی خوشحالم. سایت باشگاه نیز اعلام کرد که در بازی با پیکان، هواداران حضور دارند که خوشحال شدم.

وی درباره اینکه ارزشمندترین بازیکن استقلال در این فصل چه کسی بوده است، پاسخ داد:

به نظر من همه بازیکنان خوب بودند ولی در این میان کوین یامگا خوب بود.

او درخصوص اینکه چه کسی را به عنوان مرد سال فوتبال ایران در لیگ برتر و در سال ۱۴۰۰ انتخاب می کند نیز پاسخ داد:

سیدحسین حسینی را انتخاب می کنم.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید



واکنش معنادار خداداد عزیزی به فوت مارادونا ، مرغ 40 هزار تومانی و سالروز حماسه ملبورن