تصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شد


تصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) کمپانی چری به تازگی تصاویر جدیدی از تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر کرده است. مشخصات فنی و تصاویر این خودرو را در ادامه ببینید. محصولات کمپانی چری هم در چین و هم در ایران طرفداران خاص خود را دارند. در بازار داخلی ما شرکت مدیران خودرو متولی مونتاژ محصولات سری تیگو است. اکنون به... نوشته تصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت...

کمپانی چری به تازگی تصاویر جدیدی از تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر کرده است. مشخصات فنی و تصاویر این خودرو را در ادامه ببینید.

محصولات کمپانی چری هم در چین و هم در ایران طرفداران خاص خود را دارند. در بازار داخلی ما شرکت مدیران خودرو متولی مونتاژ محصولات سری تیگو است. اکنون به نظر می‌رسد این مجموعه خودروساز چینی تصاویر جدیدی از نسل جدید خودروی کراس اوور خود یعنی چری تیگو 8 پرو را در فضای مجازی منتشر کرده است.

مشخصات تیگو 8 پرو فیس لیفت

اگر شایعات مربوط به رونمایی و عرضه تیگو 8 پرو حقیقت داشته باشد، باید بگوییم که این خودروی کراس اوور سومین عضو از خانواده تیگو محسوب می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که زمان عرضه آن در ماه می خواهد بود.

تصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شدتصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شد

بر اساس تصاویری که هم اکنون در دست داریم می‌توانیم بگوییم که طراحی کلی این خودرو نسبت به سری قبلی تهاجمی‌تر و خشن‌تر شده است. در قسمت جلوی تیگو 8 پرو جلوپنجره‌ای بزرگ می‌بینیم که به رنگ مشکی است و به صورت نامنظم از دو طرف به چراغ‌های جلو منتهی می‌شود. همین طراحی باعث شده تا بر خشونت و عریض‌تر بودن خودرو افزوده شود.

یکی از فاکتورهای مهمی که نشان می‌دهد در این خودرو ظرافت در طراحی حرف اول را می‌زند، ناحیه مه‌شکن و نوارهای کرومی در قسمت جلوی خودرو است. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که این نسخه در مقایسه با نسل‌های پیشین خود دارد، چراغ خوشامدگویی آن است که به هنگام قفل شدن یا باز شدن قفل ماشین، گرافیک جذاب و زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شدتصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شد

همچون نمای جلو، در قسمت عقب نیز شاهد طراحی مدرن و جذابی هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک رشته نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند. در دو سمت خودرو اگزوز تعبیه شده و 4 خروجی دارد. از طرفی مارک خودرو نشان می‌دهد که با کراس اوور چهار چرخ متحرک روبه‌رو هستیم.

از دیگر ویژگی‌های چری تیگو 8 پرو طراحی کابین آن است که به سادگی اومودا 5 بوده و مولفه‌های زیادی دارد که آن را با مینیمال پیوند می‌زند. روی داشبورد این خودرو دو نمایشگر 12.3 اینچی بزرگ دیده می‌شود که خیره کننده به نظر می‌رسد. یکی از این دو نمایشگر سرعت خودرو و ADAS دینامیک، هدایت مسیر، تلفن و غیره را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شدتصاویر جدید تیگو 8 پرو فیس لیفت منتشر شد

گفتنی است که Tigo 8 Pro مجهز به یک موتور ترکیبی از پیشرانه‌ای 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار یا موتور 2 لیتری با قدرت حداکثر 245 اسب بخار خواهد بود که ممکن است موتور هیبریدی DHT با توان 326 اسب بخار نیز برای آن در نظر گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...