تردد در جاده های زنجان 51 درصد رشد یافت


تردد در جاده های زنجان 51 درصد رشد یافت

زنجان – ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی 13 روز اخیر تردد خودروها در جاده های این استان به رشد 51 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رسید.

عبدالحسین علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یک میلیون و ۷۶۲ هزار و ۹۴۹ تردد در ورودی و خروجی استان زنجان ثبت شد.

به گفته وی، این میزان تردد در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۰۶ مورد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۵۹۵ هزار ۸۴۳ مورد تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

علی اکبری اظهارداشت: در این مدت چهار مورد تصادف در جاده های استان زنجان ثبت شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل هشت مورد بود.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین امسال سوانح رانندگی در جاده های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۰ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
علی اکبری افزود: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی