17 شب جشن و سرور نوروزی در قشم/ جشنواره نوروزی تا 12 فروردین ادامه دارد


17 شب جشن و سرور نوروزی در قشم/ جشنواره نوروزی تا 12 فروردین ادامه دارد

قشم - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره نوروزی قشم تا 12 فروردین 1401 در شمالی و جنوبی‌ترین اماکن متراکم جمعیتی این جزیره ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی افزود: جشنواره نوروزی قشم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای جزیره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره همچنین شور و سرور را از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برای میهمانان نوروزی و ساکنان جزیره در پارک زیتون به ارمغان می‌آورد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم اضافه کرد: کمدین‌های مطرح استان هرمزگان جشنواره نوروزی قشم هنرنمایی می‌کنند و شعبده‌بازی، جُنگ شادی و مسابقه از دیگر برنامه‌ها است.

مرادی توضیح داد: ۱۰ غرفه صنایع‌دستی در فرهنگسرای منطقه آزاد قشم هنر دستان توانمند بومیان جزیره را در اوج ظرافت، زیبایی و شکوه به میهمانان نوروزی قشم عرضه می‌کنند.

وی اظهار داشت: همچنین همه‌ روزه مسافران و گردشگران در هر یک از مبادی ورودی سه‌گانه منطقه آزاد قشم با هنرنمایی ۲ گروه فرهنگی هنری مطرح در حوزه موسیقی جزیره و نمایش عروسکی استقبال می‌شوند.

جشنواره نوروزی قشم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و شامگاه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ پایان می یابد.

جزیره قشم با دارا بودن تنها ژئوپارک جهانی یونسکو در خاورمیانه و جاذبه‌های بکر طبیعی، تاریخی و فرهنگی در کنار مراکز تجاری گسترده از ظرفیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است.

منطقه آزاد قشم با برنامه های متنوع نوروزی و جاذبه‌های طبیعی بی نظیر، خاطره انگیزترین مقصد سفر خانوادگی در سال جدید است.

جزیره قشم در سال جدید میزبان جمعیتی چهار برابر جمعیت ساکن خود، از سراسر کشور است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی(فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی(سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی(از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به بندر مسافری شهید ذاکری قشم) امکان‌پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا