بیمارستان 100 تخت خوابی دهدشت به زودی کلنگ زنی می شود


بیمارستان 100 تخت خوابی دهدشت به زودی کلنگ زنی می شود

حجت الاسلام موحد از کلنگ زنی احداث بیمارستان 100 تخت خوابی شهر دهدشت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدحاجی محمد موحد» امروز (۹ فروردین ماه) در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک عید نوروز با اشاره به این که بنیان های دموکراسی بر چند رکن استوار است آن ها را برشمرد و گفت: قانون اساسی، نظام پارلمانی، احزاب سیاسی، مطبوعات و رسانه؛ رکن چهارم یک بخش از هر جامعه ای که نقش غیر قابل انکار و قابل توجهی بر جامعه دارد، رسانه است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه آگاهی می دهند و با کمترین بضاعتی که در اختیار دارند با شجاعت مشکلات را مطالبه می کنند، ادامه داد: رسانه ها در یک میدان سخت قرار گرفته اند و با امکانات کم به رسالت خود جامه عمل می پوشانند.

وی افزود: بر خود لازم می دانم از اصحاب رسانه که کمک می کنند تا مشکلات حل شود تشکر کنم و سعی بر این است موانعی برای رسانه ایجاد نشود.

حجت الاسلام موحد با اشاره به این که با وجود مشغله کاری از عملکرد رسانه ها بی اطلاع نیست، اظهار کرد: اخبار و سایت ها را رصد می کنم و بسیاری جاها هم نقدهایی می شودف در برخی جاها نقدها وارد بوده و ما نباید برای رسانه سد و مشکلی ایجاد شود، اما برخی رسانه ها مطالبی را انتشار می دهند که شاید همراه تهمت بوده و ضرورت دارد خبرنگاران نخست در زمینه ماجرا کنکاش کنند و نقدهای منصفانه داشته باشند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی سد آبریز را یکی از دغدغه های اساسی خود دانست و ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۰ ساعت وقت صرف کردم، ما اگر می خواهیم توفیق حاصل شود باید با وحدت و همدلی جلو رفته و کار را سامان دهیم، نقد داشته باشیم اما در کنار آن وحدت را نیز باید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان کارهای زیادی به ویژه درباره وضعیت بد بیمارستان ها انجام گرفته، گفت: بیماران بستری به علت نبود وسایل سرمایشی پنکه با خود می بردند، اما اکنون حدود ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از وزیر وقت دریافت شده که در حال کار برای برطرف شدن این معضل هستند.

حجت الاسلاموحد خاطرنشان کرد: دو آمبولانس نو خریداری و تحویل داده شد، سی تی اسکن برای شهرستان گرفته شد، بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای کمک های مختلف در مجموعه بهداشت خارج از روال معمول اخذ شد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با جلسات و پیگری های مختلف بیمارستان دهدشت از وضعیت درجه ۲ ارتقا پبدا کرد و دستور احداث دانشکده‌ از دو وزیر قبل و جدید گرفته شد و مسئولان باید تحرک بیشتری به خود دهند تا این بیمارستان کلنک زنی شود و به زودی هم عملیات بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در همین بیمارستان و یا جای دیگری کلنگ زنی خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال