12 فروردین روز ثبات انقلاب اسلامی است


12 فروردین روز ثبات انقلاب اسلامی است

تهران - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 12 فروردین عید واقعی انقلاب اسلامی است که در آن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران اسلامی تثبیت شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه درآئین به اهتزاز درآوردن پرچم ۴۰ متری جمهوری اسلامی که به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین در میدان کفن‌پوشان ورامین برگزار شد اظهار داشت: ۱۲ فروردین یکی از قلل مهم و تاریخی انقلاب اسلامی است که نباید اجازه داد قرار گرفتن آن در ایام نوروز، ارزش‌ این روز را کمرنگ کند.

وی اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود به درستی به آن پرداخته شده و ابعاد مهم آن برای جامعه اسلامی بازگو شود.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: پرداختن به حوزه‌های مختلف روز ۱۲ فروردین، عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی با تقدیر از تلاش شهرداری ورامین در نصب پرچم جمهوری اسلامی در وردی شهر گفت: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در جای جای ایران اسلامی باید به یک پویش سراسری تبدیل شود .

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در اماکن عمومی و به مناسبت‌های مختلف با محوریت صیانت از دستاوردها و شعارهای نظام اسلامی باید به فرهنگ و نماد مردم تبدیل شود تا عشق به ایران اسلامی بیش از گذشته در قلوب مردم جاری شود.

۱۲ فروردین عامل تثبیت انقلاب اسلامی در ایران است
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ۱۲ فروردین عامل تثبیت انقلاب اسلامی در ایران است.

حسین نوش‌آبادی افزود: انقلاب اسلامی و مناسبت‌های آن برای مردم دشت ورامین که خود با قیام خونین ۱۵ خرداد نقش به سزایی در پیروزی آن داشتند از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم این دیار با بصیرت مثال زدنی از دستاوردهای انقلاب حراست می‌کنند.

وی گفت: ۱۲ فروردین، عامل تثبیت انقلاب اسلامی در ایران است و به فرموده امام راحل این روز، یوم الله است که باید با جدیت و تلاش، اهداف آن را دنبال کرد.

نوش آبادی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش‌بنیان ، اشتغال آفرین اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز قرن جدید و تاکید ایشان بر تولید مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان، راه نجات کشور و رشد و توسعه اقتصاد جامعه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تولید دانش‌بنیان ، محصولات کشور از استانداردهای جهانی برخوردار شده و جهش تولید و اشتغال پایدار در کشور رخ می‌دهد.

در این مراسم پرچم ۴۰ متری جمهوری اسلامی در ورودی شهر ورامین به اهتزاز در آمد.

به گزارش ایرنا، در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC