رییس بنیاد شهید وارد سرخس خراسان رضوی شد


رییس بنیاد شهید وارد سرخس خراسان رضوی شد

مشهد-ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، امروز چهارشنبه وارد شهرستان مرزی سرخس شد.

به گزارش ایرنا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، سفر خود به سرخس را با حضور بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز و سپس از بیمارستان لقمان حکیم سرخس بازدید و بخش سی. تی. اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

فرماندار سرخس در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر بازدید از بیمارستان لقمان حکیم سرخس و افتتاح بخش سی. تی. اسکن این بیمارستان، دیدار با ۲ خانواده معظم شهیدان و جانبازان و دیدار چهره به چهره مردمی در فرمانداری و سپس جلسه با معتمدان و ایثارگران شهرستان از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور است.

محمد رضا رجبی مقدم افزود: تجهیز بخش سی. تی. اسکن بیمارستان لقمان با مشارکت بخش دولتی و آستان قدس رضوی و با هزینه ای افزون بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده است.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

معاون رییس جمهور فردا پنجشنبه نیز به شهرستان فریمان سفر می کند، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، حضور در آیین کلنگ زنی پروژه مسکن ملی ۹۰۰ واحدی فریمان، دیدار مردمی و افتتاح کارخانه پیستون ایران خودرو در شهرک صنعتی کاویان از دیگر برنامه های قاضی زاده در فریمان است.

نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در سال ۱۴۰۱ امروز و فردا - چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری - به مقصد خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج