استاندار خراسان شمالی بر تکمیل پروژه های ورزشی استان تاکید کرد


استاندار خراسان شمالی بر تکمیل پروژه های ورزشی استان تاکید کرد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی ظهر امروز- پنجشنبه- در دیدار با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بر اهتمام و توجه ویژه این وزارتخانه نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا؛ محمدرضا حسین نژاد در این دیدار با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی استان، اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی خراسان شمالی نیازمند توجه وزارت ورزش و امورجوانان و جذب اعتبارات ملی است.

وی افزود: بزودی گزارشی از پروژه های ناتمام حوزه ورزش استان به ویژه در بخش سالن های ورزشی به وزارت ورزش ارائه خواهد شد.

براساس اعلام سرپرست اداره کل ورزش و امورجوانان استان، هم اینک حدود ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این خطه وجود دارد که شاخص ترین آن سالن ۶ هزار نفری بجنورد است.

حسین نژاد با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرستان اسفراین و القا حس پهلوانی و گذشت به تماشاچیان، تصریح کرد:: محل برگزاری این مسابقات با ایده آل های لازم فاصله دارد و باید به این موضوع رسیدگی شود.

اولویت دولت تکمیل پروژه های ورزشی ۷۰درصد است

سید امیر حسین مطلبی نیز در این دیدار گفت: اولویت دولت تکمیل اماکن ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در سالجاری است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه در سالجاری پروژه های جدید تعریف نخواهیم کرد، افزود: اتمام ساخت امکان ورزشی در مناطقی که با تزریق اندک اعتبارات و امکانات قابل بهره برداری است نیز در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به رشته ورزشی کشتی با چوخه، گفت: این ورزش می تواند پرورش دهنده قهرمانان مختلف و اساس بسیاری از رشته های ورزشی باشد.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان شمالی