اعتماد مردم به نظام با خدمت صادقانه مسئولان تقویت می شود


اعتماد مردم به نظام با خدمت صادقانه مسئولان تقویت می شود

استاندار گیلان گفت: گفت: اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی با خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان، فزونی می یابد و تقویت می شود.

اسدالله عباسی در آستانه ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران به همراه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و جمعی از مسئولان، با مادر و خانواده شهید والامقام «محمدرضا عاطفی‌مقدم» و نیز «ابوطالب گرانمایه»، آزاده و «محمداسماعیل نیک»، جانباز سرافراز در رشت دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدارها با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و توفیق الهی در سال جدید گفت: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده های معظم آنان، با خدمت صادقانه و بی منت مسئولان تقویت می شود.

وی افزود: خادمان مردم و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در دولت سیزدهم خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می دانند.

عباسی اضافه کرد: این مسیر ارزشمند با دعای خیر مادران و پدران شهدا و همراهی های جامعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تداوم می یابد.

استاندار گیلان شهدا، جانبازان و آزادگان را متعلق به همه مردم و آزادی خواهان جهان دانست و بیان کرد: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان به برکت ایستادگی و مقاومت این جامعه بزرگ و متدین است که همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده اند.

وی اظهار کرد: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران افتخاری است که خداوند بزرگ به مسئولان عطا فرموده و مدیران نیز باید نسبت به خدمت صادقانه به مردم و اعتلای ایران اسلامی که خواسته خانواده های شهدا و ایثارگران است، اهتمام ورزند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان