تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد


تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد

با توجه به قانون 30 درصد حضور در صورت حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس هوادار در ورزشگاه پاس قوامین 6 هزار نفری 2 هزار نفر اجازه ورود به ورزشگاه را دارند. نوشته تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد...

تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد

با توجه به قانون ۳۰ درصد حضور ۲ هزار نفر اجازه ورود به بازی پرسپولیس و هوادار را در ورزشگاه پاس قوامین ۶ هزار نفری دارند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 8:31
تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد

با توجه به قانون ۳۰ درصد حضور در صورت حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس هوادار در ورزشگاه پاس قوامین ۶ هزار نفری ۲ هزار نفر اجازه ورود به ورزشگاه را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که قبلا اعلام شده هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر با حضور حدود ۳۰ درصد از هواداران تیم‌ها برگزار خواهد شد، هنوز تکلیف بازی پرسپولیس و هوادار به دلیل میزبانی تیم هوادار در ورزشگاه پاس قوامین مشخص نشده و باید دید هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه تیم محبوب‌شان مهمان شاگردان رضا عنایتی است ،تا چه اندازه می‌توانند وارد ورزشگاه شوند؟

اگر ظرفیت ورزشگاه پاس قوامین ۶ هزار نفر باشد قاعدتاً فقط ۲ هزار نفر می‌توانند از این بازی دیدن کنند که طبعاً از آن دو هزار نفر هم بیشترین سهم متعلق به هواداران تیم میزبان است و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند خیلی در ورزشگاه حضور داشته باشند. در چنین شرایطی سوال هواداران پرسپولیس این است که بلیط‌فروشی برای این بازی خارج از خانه به چه نحوی است و آنها چگونه می‌توانند برای تماشای بازی تیم محبوب‌شان راهی ورزشگاه پاس قوامین شوند؟

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درس بزرگ و دردناک مربی جوان لیگ؛/ شجاعی و اوزونیدیس: دنیای مربیگری رحم ندارد!