آلگری: / ولاهوویچ در کنار امباپه و هالند بهترین بازیکن دنیاست


آلگری: / ولاهوویچ در کنار امباپه و هالند بهترین بازیکن دنیاست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس‌ از عملکرد و توانایی‌های دوشان ولاهوویچ تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و پس از درخشش چشمگیر در فیورنتینا به یوونتوس ملحق شد.
انتقال 80 میلیون یورویی این بازیکن 22 ساله به تورین واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت اما او در همان چند بازی ابتدایی که برای این تیم انجام داد موفق شد توانایی‌های خودش را در ترکیب یووه به اثبات برساند.
آلگری در گفت‌وگو با GQ درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« او بازیکنی جوان است که تجربه ملی زیادی ندارد. اما او کیفیت بالایی دارد. دوشان می‌خواهد پیشرفت کند و توانایی این کار را هم دارد. او زمان کافی برای چنین پیشرفتی را هم در اختیار خواهد داشت.»

آلگری: / ولاهوویچ در کنار امباپه و هالند بهترین بازیکن دنیاست


او با اشاره به توانایی‌های بالای این بازیکن در زمین اضافه کرد:« او در برابر دروازه بسیار فرصت‌طلب و بی‌رحم است و یوونتوس با خرید او کار بسیار مهمی را به انجام رساند. او در کنار امباپه و هالند بهترین بازیکنان این نسل در دنیا هستند.»
این مربی ایتالیایی معتقد است که حضور ولاهوویچ تاثیری روی شرایط آلوارو موراتا در ترکیب یووه نداشته است:« من همان شب با او تماس گرفتم و گفتم که هیچ جا نمی‌روی، تو در کنار او می‌توانی حتی اهمیت بیشتری هم در ترکیب تیم پیدا کنی و همین اتفاق هم افتاد.»
آلگری با تمجید از عملکرد موراتا ادامه داد:« زیر سوال بردن توانایی موراتا دیوانگی است. اگر کارهایی از او بخواهید که قادر به انجام دادن آنها نیست، پس نمی‌تواند بهترین باشد اما همیشه برای بازی در پستی که واقعا بهترین گزینه برای او هم نیست؛ در دسترس تیم و کادر فنی بوده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403