آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ یک فوتی و 41 بیمار جدید


آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ یک فوتی و 41 بیمار جدید

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ یک بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و 314 نفر رسید.

«علیرضا توقیری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۴۱ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۲۲۶ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۲۴۵ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۶۹۶ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۸۷ دز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش ایرنا از مجموع ۱۰ شهرستان استان شهرستان «اسدآباد» در وضعیت آبی، هفت شهرستان زرد و شهرستان های «رزن و درگزین» نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها