30 گروه آتش نشانی اصفهان روز طبیعت در آماده باش هستند


30 گروه  آتش نشانی اصفهان  روز طبیعت در آماده باش هستند

اصفهان- ایرنا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در روز سیزده بدر و روز طبیعت 30 اکیپ سیار، ثابت، موتورسیکلت و دوچرخه‌سوار  در این منطقه آماده باش کامل هستند.

ابراهیم مطلبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز بیشترین ازدحام را در زیل پل‌ها و در مسیر زاینده‌رود داریم و تاکنون بجز چند مصدومیت جزئی حادثه ای بوقوع نیپوسته است.

وی از گشت‌های موتوری و دوچرخه ای به‌منظور پوشش ایمنی مناسب مسافران و شهروندان در روز سیزده فروردین خبر داد و گفت: به دنبال جاری شدن آب در زاینده‌رود و شور و شوق مردم در حاشیه این رودخانه و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، اکیپ‌های غواصی سازمان آتش‌نشانی در حاشیه رودخانه مستقر شده‌اند.

رییس کمیته ایمنی سفر شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان باید از بستن طناب به درختان خودداری کنند زیرا احتمال پارگی طناب و سقوط افراد وجود دارد، تصریح می‌کند: خردسالان می‌توانند از تاب‌های استاندارد در محل بازی کودکان که در بیشتر پارک‌های شهر تعبیه شده است، استفاده کنند.

وی ادامه داد : در صورت اتراق در اماکن ناشناخته مراقب کودکان و فرزندان خود و افراد سالمند باشند و همچنین از رفتارهای پرخطر در هنگام رانندگی خودداری کنند.

مطلبی با بیان اینکه برای جلوگیری از وقوع تصادفات و آلودگی شهری، شهروندان از گذاشتن سبزه روی خودرو خودداری کنند، گفت: با توجه به اینکه ممکن است وزش باد باعث سرایت آتش به مواد قابل اشتعال، خودروها و درختان شود، از شهروندان درخواست داریم از افروختن آتش خودداری کنند.

رییس کمیته ایمنی سفر شهرداری اصفهان گفت: مهم‌ترین توصیه در روز سیزدهم فروردین، برنامه‌ریزی برای بهتر گذراندن لحظات در روز طبیعت و استفاده از کانال‌های هواشناسی و بررسی شرایط جوی برای انتخاب مناسب مکان تفرجگاهی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شایعات نقل و انتقالاتی استقلال هواداران را شاکی کرد