آغاز دور جدید تمرینات کشتی آزاد از 18 فروردین


آغاز دور جدید تمرینات کشتی آزاد از 18 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است. در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی دومین مرحله از اردوی خود برای حضور در این رقابت...

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی دومین مرحله از اردوی خود برای حضور در این رقابت ها را روزهای 2 تا 13 فروردین ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد، آزادکاران نیز عصر امروز پس از تمرین کشتی به دومین مرحله از تمرینات خود برای حضور در مسابقات آسیایی مغولستان پایان می دهند.

آزادکاران که دیروز (13 فروردین) نیز تمرینات کشتی را در دستور کار داشتند، صبح امروز نیز تمرین کشتی در خاک و سرپا را انجام دادند و عصر نیز تمرین کشتی را در دستور کار خود دارند.

فرنگی کاران سومین و آخرین مرحله از تمرینات برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را از روز 17 فروردین ماه تا زمان اعزام به این مسابقات برگزار می کنند و آزادکاران نیز پس از چند روز استراحت از روز 18 فروردین ماه سومین و آخرین مرحله از تمرینات خود برای حضور در مغولستان را برگزار خواهند کرد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 30، 31 فروردین ماه و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه سال 1401 در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...