هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی/ مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست


هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی/ مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: شاهد هجوم برای خرید مانتو شلوار دانشگاه و مدرسه هستیم، اما مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، از افزایش تقاضا برای خرید پوشاک مناسب مراکز آموزشی با حضوری شدن دانشگاه ها و مدارس یاد کرد و ادامه داد: شاهد هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی هستیم و برخی از مغازه‌ها از زمان اعلام بازگشایی دانشگاه‌ها روزانه تا 20 دست مانتو دانشجویی می‌فروشند.

وی ادامه داد: اگرچه جنس بسیاری از مغازه‌ها برای فروش مانتو دانشجویی جور نیست، چون از قبل آمادگی لازم را نداشتند، اما این مدل مانتوها را می‌توان تامین کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه مشکل فعلی را مربوط به مانتو شلوارهای دانش آموزی دانست و تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مغازه‌ای در بازار مانتو شلوار مدرسه ندارد.

بیات با بیان اینکه در دوره قبل که مدارس بازگشایی شد برخی مدارس با انعقاد قرارداد با تولیدی‌ها در زمینه تامین مانتو شلوار مدرسه اقدام کردند، افزود: تعطیلی مجدد مدارس باعث شد برخی دانش آموزان نسبت به تهیه پوشاک مدرسه دست نگه دارند و اکنون با مشکل مواجه شوند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه این است که دانش آموزان باقی مانده اکنون به تولیدی‌ها درخواست دوخت بدهند که در این صورت هم یک هفته تا 10 روز آماده شدن مانتو شلوار به طول می‌انجامد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه تقاضا برای مانتو شلوار اداری هم با توجه به آغاز مجدد فعالیت معلمان بیشتر شده گفت: البته مانتو شلوار اداری به میزان کافی در بازار وجود دارد.

بیات با بیان اینکه قیمت‌ها نسبت به گذشته تغییری نداشته زیرا هنوز نرخ دستمزد و قیمت جدید پارچه اعمال نشده، تاکید کرد: هم اکنون قیمت هر دست مانتو شلوار مدرسه به نرخ تولیدی 220 تا 270 هزار تومان و هر دست مانتو شلوار اداری حدود 600 هزار تا یک و نیم میلیون تومان است. مانتو دانشجویی هم بسته به نوع و جنس آن، قیمت متفاوتی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)