استاندار: موضوع اشتغال باید فرهنگ غالب سیستان و بلوچستان شود


استاندار: موضوع اشتغال باید فرهنگ غالب سیستان و بلوچستان شود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر بتوانیم اشتغال را در استان به یک فرهنگ غالب تبدیل کنیم معضلات مختلف مانند بیکاری، مواد مخدر، قاچاق و بزهکاری رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی روز سه‌شنبه در نشست با فرماندهان انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام مبارک ماه رمضان و قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی اظهارداشت: در مجموع در حوزه کاهش تصادفات ایام نوروز کارنامه این استان قابل قبول است.
وی افزود: در حوزه تصادفات ایام نوروز در سیستان و بلوچستان در مسیرهای یک طرفه یک کشته نداشتیم و تمام کشته‌ها در مسیرهای دوطرفه بود و اگر ما هم مثل تهران، قم، اصفهان و سمنان جاده‌های دوبانده داشتیم به طور حتم تصادفات صفر می‌شد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی باعث اقتدار است خاطرنشان کرد: حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی زمینه‌ساز امنیت و آرامش بوده و این امنیت قابل سپاس و شکرگذاری است.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات سیستان و بلوچستان یک نشانی بیشتر ندارد و آن هم حل معضل اشتغال است ادامه داد: همه تلاش مان در استان این است که معضل اشتغال را حل کنیم.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در طرح نوروزی امسال ۶ هزار نیروی انتظامی مستقیم در استان فعال بودند و در تمامی محورهای مواصلاتی یگان‌های تکاوری شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند.
سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست افزود: در بحث مرزبانی در سال ۱۴۰۰ خداوند توفیق داد و اقدامات بسیار خوبی برای تامین امنیت، اقدامات عمرانی و کنترل مرز انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)