اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد


رندرهای منتسب به گلکسی A54 نشان می‌دهند این گوشی در نسل جدید طراحی گلکسی A53 را حفظ می‌کند و در رنگ‌های متنوع به دست مشتریان می‌رسد.

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ محبوبیت زیادی در بازار دارند و کره‌ای‌ها به‌طور معمول تلاش می‌کنند در گوشی‌های این مجموعه تعادل مناسبی بین قیمت و مشخصات فنی برقرار کنند. گلکسی A53 جدیدترین عضو سری A50 است که هم‌اکنون امکان تهیه‌ی آن در بازار وجود دارد.

اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد

درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی و عرضه‌ی گلکسی ای ۵۴ (Samsung Galaxy A54) باقی مانده، افشاگران دست‌به‌کار شده‌اند و جزئیاتی از طراحی این گوشی را فاش کرده‌اند. رسانه‌ی لتس‌گو‌دیجیتال براساس اطلاعات فاش‌شده، رندرهای گوشی گلکسی A54 را تولید کرده است.

اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد

در رندرها می‌بینیم که گلکسی A54 قرار است زبان طراحی نسل قبل را حفظ و بهبودهایی در آن ایجاد کند. پنل پشتی همچنان میزبان دوربین چهارگانه به‌همراه فلاش LED است و پنل جلویی از نمایشگر اینفینیتی O میزبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در پی عرضه‌ی گلکسی A54 در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی است.

در حال حاضر به مشخصات فنی رسمی گلکسی A54 دسترسی نداریم، اما استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این گوشی دور از انتظار نخواهد بود؛ به‌خصوص با دانستن این حقیقت که سامسونگ اخیراً از گوشی گلکسی M53 با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

تا پیش از عرضه‌ی رسمی گلکسی A54 می‌توانید بررسی گلکسی A53 را در زومیت مطالعه کنید. کارشناس زومیت معتقد است گلکسی A52s و گلکسی S20 FE گوشی‌های بهتری نسبت‌به گلکسی A53 هستند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی رندرهای گلکسی A54 دارید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی