طرز تهیه شیر طالبی خانگی خوشمزه و سالم با عسل


طرز تهیه شیر طالبی خانگی خوشمزه و سالم با عسل

یکی از نوشیدنی های سالم و خوشمزه شیر طالبی می باشد که می توانید این نوشیدنی خوشمزه را در مهمانی ها تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید، این میوه یکی از بهترین منابع ویتامین A می باشد و همچنین سرشار ار بتاکاروتن است.

شیر طالبی یکی دیگر از نوشیدنی هایی خوشمزه و پرطرفدار ویژه روزهای داغ تابستانی می باشد. مواد اصلی شیر طالبی شیر ، شکر و یا عسل و طالبی می باشد و شما می توانید به دلخواه بستنی هم اضافه کنید.

مواد لازم شیر طالبی

طالبی شیرین یک عدد متوسط
شیر 2 پیمانه
یخ خرد شده به میزان لازم
شکر یا عسل به میزان لازم
بستنی به دلخواه

طرز تهیه شیر طالبی خانگی خوشمزه و سالم با عسل

مراحل تهیه شیر طالبی

1. برای این کار طالبی را پس از شستن پوست می گیریم و در ابعاد کوچک خرد می کنیم. حالا طالبی های خرد شده را در یک ظرف کنار هم می چینیم و بعد به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار می دهیم. طالبی های خرد شده را روی هم انبار نکنید.

2. بعد از 30 دقیقه طالبی یخ در بهشتی را به همراه شیر + عسل + یخ در مخلوط کن می ریزیم و بعد از گذاشتن درب مخلوط کن، آن را روشن می کنیم و خوب همه مواد را باهم میکس می کنیم.

3. سپس شیر طالبی آماده شده را در لیوان های سرو می ریزیم و بعد سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این شیر طالبی های خوشمزه و گوارا لذت ببرید.
البته اگر رژیم غذایی ندارید می توانید برای هر لیوان مقداری بستنی سنتی یا بستنی طالبی اضافه کنید تا شیر طالبی خوشمزه تری داشته باشید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع دسر و بستنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی