تکمیل مساکن نیمه تمام محرومین در آذربایجان غربی تسریع یابد


تکمیل مساکن نیمه تمام محرومین در آذربایجان غربی تسریع یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.

یاسر رهبردین امروز ۲۱ فروردین در جلسه ستاد تامین مسکن محرومین استان ضمن قدردانی از عملکرد بانکها و دستگاههای متولی در تامین مسکن برای محرومان در سال گذشته، افزود: بانک ها ملزم به همکاری با دستگاههای متولی در تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین آذربایجان غربی هستند.

وی در ادامه محرومیت زدایی را از اولویت های دولت سیزدهم اعلام کرده و یادآور شد: مجموعه دولت در آذربایجان غربی در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی، رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی روانسازی تامین تسهیلات ساخت مسکن برای محرومین را نیز ضروری دانسته و افزود: با ساماندهی سازوکار تامین مسکن برای محرومین، از هم اکنون برای ساخت مسکن محرومان در سال ۱۴۰۱، برنامه ریزی لازم انجام شود.

رهبردین همچنین با تاکید بر تسریع در اتمام مساکن و پروژه های نیمه تمام استان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تامین مسکن محرومین به گونه ای باشد که واحدها پیش از آغاز ماه های سرد سال تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره اهمیت ساماندهی واگذاری زمین در روستاها برای ساخت مسکن محرومین، تصریح کرد: دستگاههای متولی با حمایت از خیرین در ساخت مدرسه، مراکز بهداشت، مسکن و ... روند پیشبرد امور را برای آنها تسهیل سازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ Ocean Drive از Duke Dumont