فرماندار: ماهانه حدود هزار تُن آرد به نانوایی‌ها و عشایر راسک تحویل داده می‌شود


فرماندار: ماهانه حدود هزار تُن آرد به نانوایی‌ها و عشایر راسک تحویل داده می‌شود

چابهار - ایرنا - فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماهانه 998 تُن آرد مصرف مردم در شهرستان راسک است که تحویل 67 نانوایی و تعاونی‌های روستایی و عشایری می‌شود.

سلیم کدخدا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت و کنترل منظم و مستمر بازار برای عرضه و فروش کالاهای مهم اساسی و رعایت قیمت‌ها، رفع دوگانگی‌ها و تناقضات قیمتی فاحش، سرکشی از انبارها برای نگهداری و جلوگیری از احتکار انجام شده و بازار، تحت کنترل است.

وی بیان کرد: جلسات مشترک کار گروه آرد و نان و تنظیم بازار به طور مستمر در شهرستان راسک برگزار و مسائل و مشکلات در این حوزه بررسی و اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی هدف از تشکیل جلسات را بررسی وضعیت عرضه‌ کالاهای اساسی در بازار اعم از شکر، روغن، مرغ، گاز مایع و سایر کالاها دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورای اداری برای رفاه حال مردم بویژه در ماه مبارک رمضان در نظارت و بازرسی بازار اهتمام بیشتر و جدی تری داشته باشند.

فرماندار راسک افزود: با توجه به گلایه‌مندی مردم ناشی از کمبود برخی اقلام اساسی و یا چگونگی توزیع این اقلام، ضروری است به‌صورت جدی و بویژه برای تامین گاز مایع، متصدیان تاسیسات گاز به قید فوریت این مشکل را مرتفع کنند.

کدخدا بر تدبیر فوری و اهتمام عملی و جدی متصدیان تاسیسات گاز مایع برای جذب و توزیع روان گاز مایع در طول ماه مبارک رمضان. توزیع هر گونه اقلام اساسی شامل روغن، شکر و مرغ با تصمیم گیری و تصویب در جلسه ستاد تنظیم بازار در هر مرحله تاکید و خاطرنشان کرد: بازرسی مستمر از میزان موجودی آرد خام در نانوایی ها و فروشندگی های تعاونی به‌صورت روزانه کنترل شود.

وی خواستار ارسال لیست مباشرین پیشنهادی توزیع اقلام اساسی از سوی بخشداری‌ها ، جهاد کشاورزی و اداره صمت به فرمانداری برای پیگیری بررسی صلاحیت از طریق مبادی نظارتی شد.

فرماندار راسک بر تسریع در حمل سهمیه روغن تنظیم بازار از سوی اداره تعاون روستایی تاکید و افزود: رفع مشکل حمل باقیمانده آردِ فروردین ماه برخی نانوایی ها با فوریت از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی پیگیری شود.

کدخدا ادامه داد: پیگیری جبران ۱۰ تن سهمیه آرد خام فروشندگی زردبن بخش پیشین و جذب پنج تن سهمیه آرد روستای هدار بخش مرکزی توسط اداره تعاون روستایی شهرستان راسک ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !