روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی پیشقراول عرصه جهاد تبیین هستند


روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی پیشقراول عرصه جهاد تبیین هستند

همدان- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: روابط عمومی‌ دستگاه های اجرایی پیشقراولان عرصه جهاد تبیین هستند و باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها در عرصه جهاد تبیین موفقیت‌های دستگاه‌ها را به خوبی برای مردم تشریح و تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، مازیار عبدی روز دوشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان، افزود: جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و با هدف فراهم کردن بستر اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت با مشارکت روابط عمومی‌ دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به بهترین شکل ممکن برگزار و رسانه‌های برتر نیز در این رویداد معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین روابط عمومی‌ها پیشقراولان این حرکت ارزشمند هستند، اظهار داشت: دگرگیسی و پوست اندازی در رویه کار و فعالیت روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این مهم اصلی ضروری است.

وی با بیان اینکه برای ادامه مسیر باید متحد و منسجم و با یک وحدت رویه پیش رفت، افزود: روابط عمومی‌ها همچون جزیره‌های دور افتاده و بی خبر از هم نباید عمل کنند چراکه به طور قطع، بُرد و دامنه اثرگذاری عملکرد آن کمتر خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: در روزگاری که هر فردی با تلفن همراه خود حکم یک رسانه را دارد، روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت و نوگرایی در جهت بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و جهاد تبیین حرکت کنند.

عبدی با اشاره به اینکه باید با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در عرصه جهاد تبیین موفقیت‌های دستگاه‌ها را به سمع و نظر مردم برسانیم، اظهار داشت: برای دستیابی به این هدف، نباید از آموزش، پژوهش و ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها غافل شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش و توان نیروهای روابط عمومی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا کنون سه دوره عکاسی و فیلم‌برداری، خبرنویسی و ‌فتوشاپ مقدماتی برای شاغلین این بخش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید توان تحلیلی سازمان را با همکاری رسانه ها بالا ببرند، ادامه داد: گفتمان سازی و جریان سازی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در حوزه کار روابط عمومی‌ دستگاه های اجرایی استان همدان است.

عبدی با بیان اینکه روابط عمومی ها امضای سازمان هستند و باید قدرت تحلیل داشته باشند، تاکید کرد: در این راستا، رسانه‌ها بازوان توانمند روابط عمومی ها هستند و باید با حمایت و تعاملی موثر و هدفمند، زمینه تحقق این مهم را فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: استاندار همدان نگاهی درست، دقیق و روز آمد نسبت به رسانه‌ها دارد و به تعبیر ایشان، رسانه رسول رستگاری و بیداری جامعه محسوب می شود.

وی افزود: با روی کارآمدن دولت سیزدهم، دستاورهای خوبی در طول ۲۰۰ روز گذشته برای استان همدان حاصل شده که این موفقیت ها باید با همت روابط عمومی و رسانه ها به طور کامل برای مردم بازگو و تبیین شود.

به گفته عبدی، نتیجه و حاصل این عملکرد برای بیان دستاوردها منجر به تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه و همچنین پیشرفت و اعتلای بیش از پیش استان و کشور می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن