برخورد خشن پلیس رژیم صهیونیستی با کودک 12 ساله فلسطینی + فیلم


برخورد خشن پلیس رژیم صهیونیستی با کودک 12 ساله فلسطینی + فیلم

ویدیویی در رسانه‌ها منتشر شده که خشونت افسر صهیونیستی در دستگیری یک کودک 12 ساله فلسطینی را نشان می‌دهد.

در جریان دستگیری یک کودک 12 ساله از سوی نیروی پلیس رژیم صهیونیستی ، افسر اسرائیلی بر روی سینه کودک می‌نشیند و سعی در مهار او دارد.

به گزارش میدل ایست آی، این اقدام افسر پلیس با واکنش شاهدان همراه می‌شود. افراد حاضر در صحنه از این افسر می‌خواهند که دست از خشونت علیه این کودک بردارد.

این در حالی است که طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین یک فلسطینی در شهرک الخادر در بیت لحم به ضرب گلوله نیرو‌های صهیونیستی به شهادت رسید.

طی روز‌های گذشته نیز چندین فلسطینی درپی حملات سربازان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت نظامیان صهیونیست‌ در به شهادت رساندن یک زن فلسطینی در کرانه باختری اشغالی رود اردن اعلام کرد که او برای مدت طولانی قبل از شهادت خود خونریزی کرد که چنین جنایتی، تجسّم آشکار تروریسم علیه مردم بی‌دفاع فلسطین است.

این جنبش در بیانیه‌ای تأکید کرد اشغالگران با هدف قرار دادن شهروندان به‌ویژه زنان، پا را از حد فراتر گذاشته‌اند و ثابت کردند فاقد کمترین معیار‌های انسانی و اخلاقی هستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسؤولیت کامل پیامد‌های این جنایت پلید را برعهده رژیم اشغالگر صهیونیستی و سران جنایتکار آن دانست و تأکید کرد: مجاهدان و قهرمانان ملت ما که با خون خود شگفت‌انگیزترین حماسه‌های پیروزی و بزرگی را در قلب این رژیم مسخ شده رقم می‌زنند هرگز در مقابل این جنایت‌های شنیع ساکت نمی‌مانند.


حجم ویدیو: 12.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی یمن / زخمی شدن 10  نفر