نماینده بوشهر: باید زمینه عملیاتی شدن شعار سال را فراهم کنیم


نماینده بوشهر: باید زمینه عملیاتی شدن شعار سال را فراهم کنیم

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب هر سال به تناسب شرایط و مطالعه دقیق و کارشناسی عنوانی برای سال انتخاب می‌کنند که ما خدمتگزاران مردم و نظام اسلامی باید زمینه عملیاتی شدن شعار سال را در جامعه فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه به نقل از عبد الکریم جمیری در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر افزود: این وظیفه ما مسئولان و خدمتگزاران مردم و نظام اسلامی است که وقتی رهبر معظم انقلاب، مسیری را ترسیم می‌کنند مو به مو به این منویات عمل کنیم و نگذاریم دغدغه های ولی امر مسلمانان بر زمین بماند زیرا این تکلیف دینی است.

جمیری ادامه داد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید اقدام عملی انجام شود که نتایج آن برای مردم ملموس باشد.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم و هماهنگی قوای سه گانه که یکی از ضرورت‌های نظام دینی است، وظیفه مضاعفی بر دوش همه مسئولان و مدیران شهرستانی، استانی و کشوری است که بیش از گذشته برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از فرصت ها استفاده کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بوشهر که استانی ولایی است وظیفه سنگین تری برعهده داریم.

جمیری افزود: همه باید افتخار کنیم که در سایه نظام دینی مسئولیتی برعهده ما گذاشته شده است، ولی این مسئولیت گذرا است و در این مدت مسئولیت باید خدمتی در شأن و منزلت مردم و این نظام مقدس انجام دهیم.

وی با اشاره به تفاوت‌های بسیار شاخص و فاحش استان بوشهر نسبت به استان‌های دیگر گفت: ظرفیت‌های این استان بی نظیر است اما در کنار همه داشته‌ها محرومیت‌های زیادی وجود دارد و برای مردم سئوال است که در کنار این داشته ها چرا باید محرومیت وجود داشته باشد.

جمیری اظهار کرد: این استان با این همه فرصت و موهبت الهی در عرصه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال هیچ چیزی کم ندارد و این مدیران هستند که باید با مدیریتی جهادی، کار کارشناسی دقیق، توجه به آمایش سرزمین و تولید دانش بنیان برای استفاده از این ظرفیت‌ها کمر همت ببندند.

وی تاکید کرد: در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی فعالیت ها باید عالمانه، دانش بنیان، جهادی و ایثارگرانه باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب