موافقت با 6 طرح سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری در شهرستان‌های خراسان شمالی


موافقت با 6 طرح سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری در شهرستان‌های خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با جانمایی 11 طرح در زمینه صنعتی، کارگاهی، کشاورزی و دامپروری در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال 1401 موافقت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، قاسم قاسمی تصریح کرد: از ۱۷ پرونده ای که در جلسه کارگروه امور زیربنایی مطرح شد ۶ پرونده در شهرستان شیروان، ۳ پرونده در شهرستان اسفراین، ۳ پرونده در شهرستان فاروج، ۲ پرونده در شهرستان بجنورد و از شهرستانهای مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هر کدام یک پرونده مطرح شد که اغلب پرونده ها در خصوص احداث بنا و ایجاد فعالیت در خارج از حریم شهرها بوده است.

وی اظهارکرد: از بین پرونده های مطرح شده، ۸ پرونده در زمینه فعالیت های کشاورزی و دامپروری بود که ۶ پرونده مورد موافقت کارگروه قرار گرفت و ۲ مورد دیگر به منظور بررسی امکان تامین آب از دستور کار خارج شد.

قاسمی تصریح کرد: همچنین ۶ پرونده در زمینه فعالیت‌های صنعتی و کارگاهی مطرح شد که ۲ پرونده مورد موافقت قرار گرفت، یک مورد به دلیل قرارگیری در مجاورت اراضی سمت توسعه روستا و به منظور تجدید نظر در جانمایی از دستور کار خارج شد و یک پرونده به دلیل مجاورت با محدوده گلستان شهر بجنورد مورد مخالفت اعضا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام نظر رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، مقرر شد ۲ درخواست در شهرستان اسفراین جهت استقرار در شهرک صنعتی به آن شرکت ارجاع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: از بین سایر پرونده های مطرح شده در جلسه، جانمایی ساختمان اداری کمیته امداد جاجرم و الحاق به محدوده روستای باقرخان ۳ مورد موافقت قرار گرفت و جانمایی مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان فاروج به منظور بررسی امکان تامین آب از دستورکار خارج شد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بجنوردی‌ها رکورد بلندترین کباب کوبیده ایرانی را به خود اختصاص دادند