سامسونگ ظاهراً از تراشه Dimensity 9000 در گلکسی S22 FE استفاده نخواهد کرد


سامسونگ ظاهراً از تراشه Dimensity 9000 در گلکسی S22 FE استفاده نخواهد کرد

با اینکه گفته شده بود سامسونگ شاید گلکسی S22 FE را با تراشه Dimensity 9000 مدیاتک عرضه کند، اکنون این خبر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و احتمالاً گوشی مذکور با همان تراشه اسنپدراگون یا اگزینوس عرضه می‌شود.

چندی پیش در گزارشی گفته شد که سامسونگ شاید از تراشه‌ی پرچم‌دار Dimensity 9000 مدیاتک در گلکسی S22 FE استفاده کند؛ اما اکنون براساس اطلاعات جدیدی از notebookcheck به‌نظر می‌رسد این گزارش صحت نداشته باشد.

افشاگری قابل اعتماد به نام Chunvn8888 در توییتر اعلام کرد که سامسونگ ظاهراً هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی گلکسی S22 FE با تراشه‌ی Dimensity 9000 ندارد و این دیدگاه توسط یکی دیگر از افشاگران نیز به‌نام Yogesh Brar منتشر شده بود. همان‌طور که می‌دانید، اگر گلکسی S22 FE با تراشه‌ای غیر از اسنپدراگون ۸ نسل یک یا اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه شود، شگفت‌انگیز خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

سامسونگ شرکت Haesung Optics را به زنجیره تأمین قطعات دوربین موبایل خود اضافه کرد

افشاگری چینی منشأ این شایعه بود که مدعی شد تراشه Dimensity 9000 قدرت سخت‌افزاری گلکسی S22 FE یا گلکسی A53‌ پرو را تأمین خواهد کرد. با توجه به رد شدن استفاده از این تراشه در S22 FE، این احتمال وجود دارد که Dimensity 9000 در مدل‌های سری گلکسی A استفاده شود؛ البته انتظار نمی‌رود که آن گوشی با نام گلکسی A53‌ پرو معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج