گوشی موتورولا Moto G52 با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین‌ 50 مگاپیکسلی معرفی شد


گوشی موتورولا Moto G52 با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین‌ 50 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا در سکوت خبری از گوشی Moto G52 رونمایی کرده است. این گوشی که از زبان طراحی یکسان با Moto G51 5G (https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/36598-moto-g51-launched-with-120hz-display) از سال گذشته برخوردار شده، یک نمایشگر با پنل OLED و پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی دارد.

موتورولا در سکوت خبری از گوشی Moto G52 رونمایی کرده است. این گوشی که از زبان طراحی یکسان با Moto G51 5G از سال گذشته برخوردار شده، یک نمایشگر با پنل OLED و پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی دارد.

موتورولا یکی دیگر از میان رده‌های خود را به بازار فرستاده که از پردازنده قدرتمند و فناوری شارژ سریع باتری برخوردار است. گوشی Moto G52 به نمایشگری با پنل OLED مجهز شده که دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای در بالای آن قرار گرفته است.

این نمایشگر 6.6 اینچی قادر است تصاویر را با وضوح تا +Full HD برای کاربران به نمایش بگذارد. از دیگر خصوصیات صفحه نمایش موتو G52 می‌توان به نسبت تصویر 20:9 و نرخ بروزرسانی 90 هرتزی اشاره کرد. در کنار این ویژگی‌ها، پشتیبانی از گستره رنگی DCI-P3 نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

موتورولا آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 12 را برای Moto G52 در نظر گرفته که با رابط کاربری My UX تا حدی شخصی‌سازی شده است. در پشت این گوشی یک ماژول دوربین سه گانه با طراحی عمودی به چشم می‌خورد که دوربین اصلی آن از حسگری با رزولوشن 50 مگاپیکسل و عمق میدان f/1.8 برخوردار است.

گوشی موتورولا Moto G52 با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین‌ 50 مگاپیکسلی معرفی شد

در کنار این دوربین اصلی، لنز اولتراواید با حسگر 8 مگاپیکسلی و حسگر عمق برای ثبت تصاویر بوکه انجام وظیفه می‌نمایند. دوربین سلفی موتو G52 نیز وضوحی 16 مگاپیکسلی دارد. این گوشی هوشمند همچنین قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos را با کمک اسپیکرهای دو گانه خود به کاربران هدیه کرده است.

گوشی Moto G52 از تراشه Snapdragon 680 برای انجام کارهای پردازشی استفاده می‌کند که در کنار آن 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم به کار گرفته می‌شود. برای ذخیره اطلاعات نیز فضایی 128 یا 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تامین انرژی این میان رده جذاب بر عهده باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌نماید. بدنه موتو G52 169 گرم وزن دارد و ضخامت آن به 7.99 میلی‌متر می‌رسد.

در همین رابطه بخوانید:

- جزئیات جدیدی از گوشی پرچم‌دار موتورولا Edge 30 Ultra افشا شد
- موتورولا گوشی Moto G Stylus 2022 را معرفی کرد؛ بهترین جایگزین برای گوشی‌های نوت سامسونگ

موتورلا گوشی Moto G52 را از هفته آینده و با قیمت 249 یورو به بازارهای اروپایی خواهد فرستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا