جواد سپاهی سرپرست فرمانداری ویژه چابهار منصوب و معرفی شد


جواد سپاهی سرپرست فرمانداری ویژه چابهار منصوب و معرفی شد

جواد سپاهی طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست فرمانداری چابهار منصوب و در مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، اعضای شورای اداری، قشرهای مختلف مردم و مسوولان در سالن دانشگاه دریانوردی معرفی شد.

به گزارش ایسنا- سپاهی سرپرست جدید معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار دارای ۳۰ سال سابقه خدمتی در رده‌ها، سمت‌ها و قسمت‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به خدمت بوده که از جمله آنها جانشین دانشگاه نیروهای مسلح، معاون هماهنگ کننده لشکرهای سپاه است که خدمات جهادی و انقلابی آن در کارنامه اش درخشان است.

در این جلسه از تلاش ها و زحمات بیش از سه سال رحمدل بامری در سمت معاونت استاندار و فرماندار ویژه چابهار تشکر و قدردانی شد.

رحمدل بامری فعالیتش را در فرمانداری نیکشهر آغاز و سپس ۶ سال به عنوان بخشدار مرکزی دلگان، ۲ سال به عنوان معاون سیاسی فرمانداری ایرانشهر، ۶ سال در سمت فرماندار خاش، چهار سال به عنوان فرماندار ویژه ایرانشهر، یک سال دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و چهار سال دبیری ستاد دیه استان و سه سال و چهار ماه معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار را در کارنامه خدمتی دارد و هم اینک به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی