واکنش آموزش و پرورش به کلیپ جنجالی کوتاه کردن موی سر دانش آموزان در یک مدرسه+ عکس و فیلم


سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به ماجرای کوتاه کردن مو‌های سر دانش‌آموزان در یک مدرسه گفت: رفتار فرد خاطی با دانش‌آموزان عزیز مطابق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری «اعمال و رفتار خلاف شؤون اداری یا شغلی است» که از طریق هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و تنبیهات موضوع ماده 9 قانون مذکور رسیدگی می‌شود.

واکنش آموزش و پرورش به کلیپ جنجالی کوتاه کردن موی سر دانش آموزان در یک مدرسه+ عکس و فیلم

به گزارش راهبرد معاصر، حضوری شدن کامل همه مدارس بعد از ۲ سال از آمدن کرونا، بالاخره محقق شد و از ۱۴ فروردین امسال (۱۴۰۱)، در‌های مدارس کشور به روی دانش‌آموزان گشوده شد.

از همان روز‌های اول بازگشایی مدارس، کلیپ‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شد مبنی بر اینکه در برخی مدارس، دانش‌آموزان تنبیه شدند. هر چند که تعداد این کلیپ‌ها انگشت شمار است، اما همین تعداد اندک هم سؤال برانگیز است.

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص کلیپ منتسب به مدیر یک مدرسه در تهران که در حال تنبیه بدنی دانش آموزان است، اظهار کرد: مدیر عزل شد و به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد.

واکنش آموزش و پرورش به کلیپ جنجالی کوتاه کردن موی سر دانش آموزان در یک مدرسه+ عکس و فیلم


در یک کلیپ دیگر، دانش‌آموزان مدرسه‌ای نشان داده می‌شود که یک نفر، قیچی به دست در حال کوتاه کردن مو‌های سر دانش‌آموزانی است که در حیاط مدرسه حضور دارند!


روایت تغییر سر و وضع دانش‌آموزان در ایام کرونایی و در خانه ماندن، به امروز و دیروز بر نمی‌گردد؛ در همان روز‌های بازگشایی نصف و نیمه مدارس که سال گذشته آغاز شد، مدارس با این ماجرا روبرو شدند.

اما نحوه برخورد با بچه‌های مدرسه، نکته بسیار مهمی است که گاهی کج‌سلیقگی‌ها، باعث می‌شود عملکرد‌های خوب هم دیده نشود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در خصوص ماجرای کوتاه کردن مو‌های سر دانش‌آموزان در یک مدرسه نوشت: «وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ» و ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم؛ رفتار فرد خاطی با دانش‌آموزان عزیز مطابق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری؛ «اعمال و رفتار خلاف شؤون اداری یا شغلی است» که از طریق هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و تنبیهات موضوع ماده ۹ قانون مذکور رسیدگی می‌شود./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج