منتظر بیت کوین 51 هزار دلاری باشید


بیت کوین درحالی از سطح 41000 دلاری عبور کرد که تحلیلگران تکنیکال جهش آن را پیش بینی می کنند.

بیت کوین به بالای سطح ۴۱,۰۰۰ دلاری جهش یافت و به همراه سهام پس از اعلام دولت چین مبنی بر تسهیل سیاست های پولی ، پیشروی کرد.

بزرگ‌ترین رمزارز جهان در روز پنجشنبه با رشد ۰.۶ درصدی به ۴۱۵۰۰ دلار رسید و برای دومین روز متوالی رشد کرد. کیتی استاکتون( Katie Stockton)، یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت ریسک Fairlead Strategies ، عنوان کرد: “شاخص های تکنیکال که او دنبال می کند حاکی از آن است که بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت تا سقف ۵۱۰۰۰ دلاری افزایش یابد ، لبته با این فرض که بتواند از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در بالای ۴۸۰۰۰ دلار با موفقیت عبور کند.”

خانم استاکتون افزود: “ما انتظار جهش از ناحیه اشباع فروش و ایجاد یک کف قیمتی بالاتر را داریم. “

بیت کوین در سال جاری عمدتا در محدوده قیمتی ۳۵۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار محدود شده است. رسیدن قیمت به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در اواخر مارس(اوایل فروردین) با افت ۱۹ درصدی آن همراه شد، زیرا نگرانی ها از تشدید سیاست های پولی منجر به سقوط دارایی های پرریسک شد. در این مدت زمان ، میزان همبستگی این رمزارز با سهام بزرگ فناوری به سقف بی سابقه ای رسید.

ارتباط و همبستگی قدرتمند بازار رمزارزها با سهام در روز پنجشنبه به نفع بازار کریپتو بود زیرا رمزارزها تا حد زیادی از روند بازار های سهام آسیا پیروی کرده اند شورای دولتی چین روز چهارشنبه اعلام کرد که “حمایت مالی از اقتصاد واقعی را به ویژه در صنایع و مشاغل کوچکی که در پی همه گیری به شدت تحت فشار قرار گرفته اند، تقویت خواهد کرد”

مارک نیوتن(Mark Newton)، مدیر عامل و رئیس استراتژی تکنیکال در شرکت فاند استرت (Fundstrat) عنوان کرد که بیت‌کوین پس از کاهش به سمت خط روند سه ماهه که کف های قیمتی اوایل ژانویه(اواسط دی) را به هم متصل می‌کند، برای خرید در کف های قیمتی جذاب به نظر میرسد. وی افزود که این رمزارز باید در طول هفته آینده به تارگت هایی در حدود ۴۳۷۵۰ دلار الی۴۴۲۰۰ دلار جهش یابد.

نوسانات بیت کوین به نفع کاردانو، اولانچ (AVAX) و سولانا بوده است زیرا آنها عملکرد بهتری را به دنبال داشتند. دومین رمزارز بزرگ بازار ، اتریوم در ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که بیت کوین حدود ۷ درصد رشد کرده است.

آقای نیوتن عنوان کرد که این جهش احتمالاً کوتاه مدت خواهد بود و بازگشت بیت کوین به بالای سطح ۴۸,۲۴۸ دلاری برای آغاز یک رالی جدید چند هفته ای و یا چند ماهه ضروری است.”

بنا بر اعلام خانم استاکتون، اگر بیت کوین به زیر ۴۰۰۰۰ دلار بازگردد، خطر سقوط آن به سطح «حمایت ثانویه» در نزدیکی سطح ۲۷۲۰۰ دلاری مطرح خواهد شد. بیت کوین از دسامبر ۲۰۲۰(آذر ۱۳۹۹) در این کف حمایتی معامله نشده است.

منبع: آکادمی هلاکویی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟