کشف قایق موتوری چهار میلیارد ریالی قاچاق در قشم 


کشف قایق موتوری چهار میلیارد ریالی قاچاق در قشم 

قشم - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از شناسایی و کشف یک دستگاه قایق موتوری قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مجتبی راستخدیو» اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از نگهداری یک فروند قایق موتوری غیر مجاز در منزل یکی از روستاییان ساحل نشین مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری یگان امداد و پاسگاه انتظامی لافت با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از محل یک فروند قایق ۲۵۰ سی سی قاچاق کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم ارزش ریالی قایق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خرید، فروش و استفاده از کالاهای خارجی ضربه به اشتغال و تولیدات داخلی است.

سرهنگ راستخدیو از قشموندان خواست برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر