حمایت قاطع رئیس بایرن از عامل خشم هواداران!


حمایت قاطع رئیس بایرن از عامل خشم هواداران!

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ‌ از حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و برخورد بایرن مونیخ با ویارئال تصور می‌شد که تیم آلمانی کار دشواری برای صعود به نیمه‌نهایی نداشته باشد اما در کمال ناباوری شاگردان یولیان ناگلزمان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-1 شکست خورده و حذف شدند.

پیش از این انتقادات زیادی نسبت به عملکرد حسن صالح حمیدزیچ مطرح می‌شد. حالا و بعد از حذف ناباورانه بایرن برابر ویارئال این انتقادات به اوج خود رسیده و حتی برخی هواداران تیم آلمانی خشم خود را در صفحه شخصی پسر او نیز نشان دادند.

حمایت قاطع رئیس بایرن از عامل خشم هواداران!

با این حال هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ از حسن صالح حمیدزیچ و البته اولیور کان حمایت کرده و می گوید: "با وجود حذف، بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم‌های اروپاست که به طور مداوم توسط حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان پیشرفت خواهد کرد. هر دو به وظایف خود واقفند و به آنها عمل خواهند کرد. آنها شرایط باشگاه را می‌دانند و این در DNA آن‌هاست. وقتی بعد از بازی با ویارئال آنها را تماشا کردم این مسئله را بیش از همیشه متوجه شدم.

همه ما از حذف در یک چهارم نهایی ناامید شدیم، زیرا با تمام احترامی که برای ویارئال قائلم این جاه طلبی ما نیست. اما بایرن همیشه پس از ناکامی‌ها قوی‌تر به میدان آمده است. این دقیقاً در حال حاضر وظیفه ماست."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی