جمهوری اسلامی مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن کوتاه نخواهد آمد


جمهوری اسلامی مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن کوتاه نخواهد آمد

امام جمعه دهدشت گفت: دشمن بداند جمهوری اسلامی عزم خود را جزم کرده و بنای کوتاه آمدن در مقابل زیاده‌خواهی دشمن را نداشت و ندارد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نماز جمعه عبادی سیاسی دهدشت، ماه رمضان را فرصت مناسب برای تقرب انسان‌ها به خدای رحمن عنوان و اظهار کرد: از این فرصت الهی نهایت تلاش را ببریم.

وی از داشتن حُسن خُلق و رعایت انصاف به عنوان دو مسئله مهم در تحکیم خانواده‌ها نام برد و تصریح کرد: حسن خلق فقط زبانی نیست بلکه با رفتار مهربانانه و گشاده‌رویی همراه است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه انسان‌های با تقوا اهل انصاف هستند گفت: در کلام نسبت به خانواده انصاف داشته باشیم، نباید صرفا عیوب دیده شود، محاسن فراوان در خوشی های و ناخوشی ها را ببینیم.

وی یکی دیگر از راههای تحکیم خانواده را تواضع و فروتنی عنوان و بیان کرد: کسی از تواضع ضرر نمی‌بیند و باعث جلب محبت می‌شود. زندگی‌های موفق مرهون تواضع هستند.

امام جمعه دهدشت در خطبه دوم دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان ارشد کشور را یادآور شد و با توجه به سخنان معظم‌له گفت: سخنان رهبری باید به عنوان یک نقشه راه برای همه مردم و مسئولان در اولویت قرار گیرد.

وی مسئله رشد اقتصادی بدون نفت را از نکات مورد نظر رهبر معظم انقلاب عنوان و تصریح کرد: ۲۵ سال است که این مسئله بیان می شود اگر دولت‌ها به آن توجه میکردند اینهمه مشکلات نداشتیم.

وحدانی‌فر با بیان اینکه برخی مسائل و اعداد و ارقام مجازی دروغ و تحریف هستند افزود: مشکل اقتصاد کشور باید بنیانی و بنیادی مورد توجه قرار گیرند، با اعداد و ارقام گره مشکلات حل نمی‌شود.

وی مسئله "نقد" را یادآور شد و بیان کرد: نقدها باید منصفانه و بدون بدبینی باشند که موجب تضعیف امید در مردم نشود.

امام جمعه دهدشت از دیگر نکات سخنان مهم رهبر انقلاب مقاومت تیم مذاکره کننده مقابل زورگویی‌های طرف مقابل را یادآور شد و اظهار کرد: اگر آمریکا اینگونه پیش رود احتمال به نتیجه نرسیدن مذاکرات وجود دارد که در نتیجه آمریکا مسئولیت توقف مذاکرات است و در بن بست مذاکرات گیر کرده و باید پاسخ جامعه جهانی را بدهد.

امام جمعه دهدشت گفت: اگر مذاکرات به نتیجه رسید باید منویات مقام معظم رهبری و توقعات مردم مورد توجه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: دشمن بداند جمهوری اسلامی عزم خود را جزم کرده و بنای کوتاه آمدن در مقابل زیاده‌خواهی دشمن را نداشت و ندارد.

وی در توصیه‌ای به آل سعود گفت: به دامن اسلام برگردید، قرار بود دو هفته‌ای جنگ را جمع کنید اما به هشت سال رسید، مردم مظلوم یمن تحت فشار هستند هشت سال موفق نشدید و نمی‌شوید. به دامن اسلام برگردید و برادران مسلمان خود را نکشید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: به رژیم غاصب صهیونیستی می‌گوییم این‌هایی که این روزها حمایت تسلیحاتی و مختلف انجام میدهند، ما برای ریختن خون هیچ مسلمانی سکوت نمیکنیم و برای سخنان ۲۵ ساله رهبری برنامه ریزی کردیم و نمی‌گذاریم به ۲۵سال برسد، توصیه میکنیم دست از شرارت بردارید و مناطق اشغالی را به مردم برگردانید.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری شب‌های قدر گفت: این شب‌ها را قدر بدانیم و از این فضای معنوی و برکات شب‌های قدر استفاده کنیم.

امام جمعه دهدشت با توجه به ولادت امام حسن مجتبی(ع)، خواستار اجرای رزمایش‌های مومنانه از مساجد و گروهای جهادی برای نیازمندان شد.

وی با توجه به مسئله گرانی گفت: اختلاف قیمت‌ها با شهرستان‌های همجوار نشان از خلاف تقوا و انصاف است، بازاریان در معاملات خود انصاف را رعایت کنند.

وحدانی‌فر امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات عنوان و خواستار این فریضه از مردم و مسئولان شد و بیان کرد: با کسانیکه علنا روزه‌خواری میکنند با اشد مجازات برخورد شود.

به گزارش ایسنا، وی تیراندازی های شبانه در سطح شهر را مایه تاسف خواند و گفت: چه معنایی دارد هر کسی یک اسلحه با خود در ماشین حمل میکند، استفاده از سلاح در مراسمات عزا و عروسی به دوران جاهلیت برمیگردد، مسئولان با چنین افرادی برخورد کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟