نماینده تربت حیدریه: گرانی در کشور منشا داخلی دارد


نماینده تربت حیدریه: گرانی در کشور منشا داخلی دارد

تربت‌حیدریه_ایرنا_ نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی و تورم از گذشته تاکنون در کشور منشا داخلی داشته است و این مشکل بیشتر به نظام بانکی و پولی بر می‌گردد که با خلق نقدینگی با تولید مقابله می‌کند.

محسن زنگنه پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه افزود:در حوزه توسعه شهری باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و دست خودمان را بسوی هر کس که بتواند کمک کند دراز می کنیم، لذا جایز نیست در توسعه شهر خط کشی سیاسی کنیم و هر کس بتواند برای مردم کار کند در خدمت او هستیم.

وی بیان کرد: خط قرمز ما خانواده معظم شهدا، جانبازان و نیروهای مسلح هستند و هر گونه اهانت و توهین به جامعه ایثارگران را بر نمی‌تابیم و به طور قطع هر کس به این بزرگواران توهین کند از ما نخواهد بود.

نماینده مردم تربت‌حیدریه،زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما منتخب جریان انقلاب در سه شهرستان هستیم و پای اصول خود هم محکم ایستادیم و همه بدانند بر سر اصول خود با کسی هم معامله نمی کنیم.
زنگه با بیان اینکه اصل اول ما حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه و نمایندگان ایشان در استان و شهرستان است، افزود: امام جمعه شهر حکم نماینده رهبری را دارد و اوامر ایشان برای ما مطاع است.

وی گفت: به فضل الهی بین نیروهای انقلابی در شهرستان تربت حیدریه وحدت کامل‌ برقرار است و امروز این همدلی به معنای واقعی کلمه اتفاق افتاده است.
زنگنه افزود: امسال ۳۷ میلیارد تومان به حوزه آبرسانی تربت حیدریه اختصاص یافته، ضمن آنکه عملیات اجرایی ورودی تربت حیدریه از سمت زاوه، گناباد و خواف بزودی آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل